15 mnd kontroll

*Lesehesten*

Elsker forumet
Frida har vært på 15 mnd kontroll i dag.

Hun er fortsatt ei lita flis, men hun har vokst og følger kurven sin fint! [:D] Hun er 76cm og 8125g.

Helsesøster maste også denne gangen om at vi bør fete opp Frida ved å gi henne olje i maten. Da mannen min (som var den som fulgte Frida på kontrollen) sa at Barnespesialisten som Frida går til med astmaen mente at dette ikke var nødvendig og at da vi prøvde dette i våres var resultatet at Frida spiste mindre middag ville hun fortsatt ikke gi seg. Hun mente at det var forskjellige meninger om hvor effektivt dette var og at vi burde prøve igjen... [>:] Vi kommer ikke til å forsøke å fete henne opp. [8D] Skjønner ikke hva hun maser etter. Ungen er blid og fornøyd og ligger jo ikke akkurat bak sin jevnaldrede i utvikling. [;)]

Helsesøster var forresten dødsimponert over hvor flink Frida er til å snakke. [:)]

Hvor store er deres nå?

Mathea var 8900 og 75cm på 15mnd kontrollen[:)]

Vi var på 15 mnd kontroll i dag vi og han er nå 9825g og 78cm:):) Fine gutten vår:):)

Var for noen uker tilbake på kontroll, og da var snuppa 9 kg og 77 cm.

Skal til mandag. Er spent[:)]..har noen av deres reagert på 15 mndsvaksina? (de som har fått den)??

Lita søt jente ja.Kjedelig når de maser om å fete opp da,skjønner godt du ikke vil det så lenge hun er frisk og rask[:)]
vi skal på kontroll i morgen vi:)

Vi skal neste uke. På 1.års kontrollen var hun 77,5 cm og 8900 (tror jeg).

Reaksjonen på denne vaksinen kommer litt senere enn ved den vaksinen de har fått tidligere. Mener de sa 5-7 dager og inntil 2 uker!

Han ble målt og veid forrige fredag. 80,5cm og 10,9kg [:)]

Synes Frida ser sunn og fin ut jeg! Akkurat sånn som Frida skal være [:D]

Sofie er 80 cm og 11 kg. Bolla mi [8D]
Ikke så rart når hun spiser 6 skiver om dagen + mellommåltid, middag og maaaasse grøt eller velling til kvelds. hehe...

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Synes Frida ser sunn og fin ut jeg! Akkurat sånn som Frida skal være [:D]

Sofie er 80 cm og 11 kg. Bolla mi [8D]
Ikke så rart når hun spiser 6 skiver om dagen + mellommåltid, middag og maaaasse grøt eller velling til kvelds. hehe...

Herlige, nydelige Sofiemor!

Hjelper litt når hun ikke har vært syk mesteparten av forrige vinter også. [;)] Frida har god matlyst nå, men var en lang periode hun ikke spiste så mye da hun var så mye syk.

hehe, skal på kontroll på mandag, men på 1 årskontrollen var han 80 cm og 10,060 gram, så han er både lang og rund![:D]

Lille er ikke så mye større enn Frida [:)]
77 cm og 9005g [:D]
Her sier ikke helsesøster noe om at vi må fete henne opp..
hun ligger på en grei kurve å spiser normalt [:)]

Back
Topp