15. MAI????

Maria883

Betatt av forumet
HEi! er det noen som har termin 15 mai?? som har lyst til å holde kontakt med meg????

hei, har termin 6 mai jeg, ikke så langt tid i mellom oss da:)

Hei!
Jeg også har termin 15 mai- men har ikke vært hos legen enda så det er jo bare basert på den terminkalkulatoren her inne på nettsiden! Bor i Oslo. Klarer ikke glede meg helt før de obligatoriske 12 ukene er gått..... Hvor bor du?

Jeg har termin 15. mai, gleder meg masse. Har en sønn på snart 2 år fra før. Men dette svangerskapet er noe annerledes enn det første, men veldig koselig! :[:)]
Gratulerer og lykke til!

Hvordan klarer dere å få lagt inn så fine bilder som viser hvor langt dere er kommet og hvor mange barn dere har fra før osv?:)

[:)]Hei hei! Så gøy å høre at du har blitt gravid. Håper på at det skal bli junibarn for meg. Har ikke tatt test enda, men lever i håpet[:D] Jeg har en gutt fra før, og kjenner meg veldig igjen i følelsene dine. Du kan tro jeg var lettet da jeg var over uke 12! Krysser fingrene for deg! Det går helt sikkert bra.

Hei[:)]! Jeg har også termin 15. mai! Dette blir min tredje, men jeg er like spent og glad for det. Er det ditt første svangerskap?

Heisann! Jeg har termin 15 mai! Er fra Rogaland..

Back
Topp