15. juni, 2011!

Chinchilla

Forumet er livet
Noen andre enn meg som har sikret seg billetter til BON JOVI???????????????????????????????????????

DET blir gøy altså!!!!!!!!!!!!!!!

Veldig gøy å ha noe sånt å se frem til! Kjøpte billettene i julegave til meg selv og min kjære!

MÅ bare fortelle dere at da jeg bodde i Florida var min nærmeste nabo BESTEFORELDRENE til Jon Bon Jovi......... *fnis*[8D]

ja vi skal å[:D]

Jeg skal [:D][:D][:D][:D][:D]

650[;)]

Skal på Take That på Wembley 2. juli da... [8D][:D] Jeg blir bare aaaaaaldri lei av å si det. Hihi, sorry! [:D]

JAJAJAJAAAAAAAAA!!!!!!!![:D][:D]

Golden circle her[:D] Sto der sist også og da kom jeg helt fremst på siden![:D]

ORIGINAL: Labambie

Skal på Take That på Wembley 2. juli da... [8D][:D] Jeg blir bare aaaaaaldri lei av å si det. Hihi, sorry! [:D]

Hihihihi....... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Kunne jeg også tenkt meg!

ORIGINAL: RockStarBaby

Ble golden circle her også[:D][:D]

Men så at diamond circle var blitt veldig stor.. men satser på at det ikke ødelegger noe..

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: RockStarBaby

Ble golden circle her også[:D][:D]

Men så at diamond circle var blitt veldig stor.. men satser på at det ikke ødelegger noe..

Kuult[:D] Har den? Ser på bildet på billettservice, men den ser ikke så større ut.. Hadde vært digg å stått der også og i Diamond VIP da, ikke minst!! men, de var dyre.. [>:]

Skulle gjerne ha vært der..
Hadde blitt en knall feiring av min bursdag, siden jeg har bursdag 15 juni [:D]

ORIGINAL: Labambie

åååååh Kan eg være meeeeed?????? Kor du har fått billetta til det???

Back
Topp