15 dpo, men gravidsymptomene har forsvunnet(?) hva skjer?

Bkno0429862

Andre møte med forumet
Første dag av siste mens var 12.september, og eggløsning var 24.september. Det sies jo at neste mens kommer ca 14 dager etter EL, så hadde da IKM i går.
Etter el hadde jeg symptomer som kvalme, vondt i korsryggen, mindre matlyst, dårlig i magen, luft i magen og ømme pupper. Noe av det her får jeg også før mens. Men de siste dagene har de helt forsvunnet igjen. Eneste er at jeg har vondt i korsryggen og ømme pupper. Har ikke spottet eller blødd noe. Kan jeg være gravid? Jeg vil ikke teste enda, for er så redd for at det er for tidlig og negativ test. Håper på masse svar/erfaringer :)

Første dag av siste mens var 12.september, og eggløsning var 24.september. Det sies jo at neste mens kommer ca 14 dager etter EL, så hadde da IKM i går.
Etter el hadde jeg symptomer som kvalme, vondt i korsryggen, mindre matlyst, dårlig i magen, luft i magen og ømme pupper. Noe av det her får jeg også før mens. Men de siste dagene har de helt forsvunnet igjen. Eneste er at jeg har vondt i korsryggen og ømme pupper. Har ikke spottet eller blødd noe. Kan jeg være gravid? Jeg vil ikke teste enda, for er så redd for at det er for tidlig og negativ test. Håper på masse svar/erfaringer :)

Veldig individuelt hvordan symptomene viser hos de forskjellige. Mulig du er gravid, mulig ikke. Så lenge du hadde ikm i går er det vel ganske stor sannsynlighet for at det vises på en test om du er gravid, så jeg ville tatt en test var jeg deg ;)

Det er slett ikke uvanlig at symptomer kommer og går litt fra dag til dag. Hvis ikm var i går, ta en test?

Du burde ta en test, den vil gi deg svar :) Det er ikke uvanlig at symptomer kommer og går om man er gravid, og om du hadde ikm i går så skal en test forhåpentligvis slå ut nå :)

15 dpo kan du trygt teste

vi er i samme situasjon.
Min siste mens var 8. September
har 30 dagers syklus. Men ingen mens har kommet enda. Jeg tok en test i går, den var negativ, har tatt både digital og den helt vanlige.

Nå må det sies at jeg hadde også mensen 25. august, 8 september og jeg spottet 22-27 september.

Back
Topp