15 dager igjen

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Til vi reiser til Lisboa og skal være der i 11 dager. På den 10. dagen skal vi til den norske ambassaden og gifte oss :-) Ringene bestilte vi igår, kjolen til jenta mi er klar. Sambo fikser klær til seg og gutten vår. Men jeg mangler kjole enda!! Vil ikke ha brudekjole,men en lett fin lys sommerkjole. Gjerne litt dirty dancing preg,men finner d ingen plass her i trondheim. De jeg finner koster ett par tusen,og d har jeg ikke råd til nå! Tenker rett og slett å finne meg kjole i lisboa da d er mange shoppingsteder der. Men tar jeg en stor sjanse da? Finner ihvertfall ikke kjole her i trondheim. Har 9 dager på å finne meg en kjole da. Hva ville dere gjort?
Må også finne meg en frisør som fikser hår,negler og sminke :-) Gleder meg :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Så gøy:) Jeg tipper du finner en nydelig kjole til en billigere penge i Lisboa når du har 9 dager på deg:)

Det er noe sånt jeg egentlig kunne tenke meg å gjøre sjøl...dra til utlandet et sted og gifte oss der! Så spennende:D

Og mye billigere :-) Jeg liker ikke store fester eller så mye planlegging som trengs til ett standard norsk bryllup,har heller ikke penger. Gratis å gifte seg til norske ambassader. Reiser direkte fra lisboa til barcelona dagen etter vielsen,og blir der i 4 dager før vi reiser hjem igjen til trondheim. Hele turen kom seg på ca 14 000 med fly og hotell begge steder.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vakkert! Du finner helt sikkert noe i Lisboa. Hvorfor skulle du ikke det, i et så vakkert land og med kjærlighetens guide! Tillykke.

Back
Topp