*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender mange klemmer, for dette hørtes ille ut. Eneste jeg kom på var at dere burde filme "anfallene", slik at de som skal hjelpe dere faktisk ser hvor ille det er.Mortens skogmus skrev:
Å, som jeg vil gi deg en god klem nå!Tweak skrev:
Du er en FLINK mor! Som du har holdt ut! Er du sikker på at du ikke skulle ta deg en tur og få noe massasje eller kanskje bare vaske håret og bli dullet med hos en frisør? (si at du skal ut og vil bli fikset på håret ;-)
Hva er det som trigger disse anfallene?
Er det når hun ikke mestrer det hun vil få til?
Når hun ikke får velge det hun vil?
Er det noen måte dere kan avverge noen av disse situasjonene sånn at du får slippe så mange av de?
Har hun trøbbel med hørsel? Ser hun godt? Har hun vondt noe sted? Låsninger for eksempel? Kan det stamme fra en frustrasjon med at kroppen ikke fungerer sånn at hun får til det hun vil?
Og klarer dere å se tegn på at dette er en situasjon hvor hun kan få et sånt anfall eller se når det begynner og kanskje finne muligheter til å avlede?
Jeg er sikker på at dere har vært gjennom disse forslagene mine før og jeg kan ikke noe om området og skrev bare ned det jeg tenkte! Håper du tar i mot med den velmenende intensjonen det ble skrevet! :-)
Rekekreke:Frk. Tvert I. Mot skrev:
Takk for svar! Så utrolig flott at du fikk gjort noe med tingene! Jeg forstår hvorfor du gikk tuil det punktet, men håper selv på en annen løsning, eller i allefall fagfolk i ryggen før jeg gjør noe slikt.