.

Du må nok trå til litt ekstra når det trengs, mye å gjøre eller noen er syke og ingen kan steppe inn (og noe kan du vel avspasere for) Angående lønnen, så syns jeg det varerer veldig fra sted til sted; et sted er elendig betalt mens et annet er goodt betalt. :P Men det er vel ikke kjent for å være godt betalt.. Det jeg også kjenner til økonomi og budsjett, er at det er ikke nazijobb angående det - man har jo ansvaret for å stå på og gjøre det man kan for å holde budsjett og klare de omsetningene som er satt. Men alt er så forskjellige fra butikk til butikk, kjede til kjede. Har du lyst på jobben så hvorfor ikke :-)

lnie skrev:
Du må nok trå til litt ekstra når det trengs, mye å gjøre eller noen er syke og ingen kan steppe inn (og noe kan du vel avspasere for) Angående lønnen, så syns jeg det varerer veldig fra sted til sted; et sted er elendig betalt mens et annet er goodt betalt. :P Men det er vel ikke kjent for å være godt betalt.. Det jeg også kjenner til økonomi og budsjett, er at det er ikke nazijobb angående det - man har jo ansvaret for å stå på og gjøre det man kan for å holde budsjett og klare de omsetningene som er satt. Men alt er så forskjellige fra butikk til butikk, kjede til kjede. Har du lyst på jobben så hvorfor ikke :-)

Ja, det regner jeg med.. Dette er en stor kjede og alt med lønn og andre ting er veldig ordnet så tror ikke det er noe å bekymre meg for :)
Tror også om jeg ikke husker helt feil at det meste av økonomien er sentralt styrt, men jeg må vel sørge for å holde budsjettet osv.. 
Har veldig lyst... hmm..

Skader ikke å søke hvertfall! Hvis du kommer inn til intervju så kan du spørre om mye av det du lurer på der, for det varierer veldig i forskjellige butikker/kjeder. Selv jobber jeg i en stor kjede, og da er mye av økonomien styrt sentralt, men det er jo butikksjef som er ansvarlig for å klare budsjettene. Mye jobb, må jo ofte stille opp selv ved sykdom, og kan være ekstra jobb ved ferieavvikling for eksempel. Fornøyd med lønn og bonuser der jeg jobber, men vet mange plasser der det er elendig betalt også :/

Back
Topp