:'(

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020

da ble det enda et svangerskap alene da :'( måtte det med guttungen og farne til dette barne stakk av han også :@ hva faen skjer med gutter a :s ja ja, skal klarer dette for det jeg <3 elsker sønn min og elsker spira i magen så ingen kalarer og få ødelegge de tinga der <3

Huff da. Føler med deg. Men du har jo veldig bra innstilling da, så jeg er sikker på at det går veldig bra! Håper du har venner og familie som støtter deg. Lykke til :)

Uff, så kjedelig hvis dem ikke tar ansvar!
Husk å spørre om hjelp av venner og familie, og vi er her for deg og <3

takk =) jeg må jo bare være sterk og tenke posetivt, faren til guttungen har ikke sett han en gang  ikke hørt fra han siden jeg var 3 mnd på vei, ikke svarer han meg ikke vil han skrive under på noe ingen ting så det prosjekte der har jeg gitt opp, men jeg møter vel en en vakker dag som vil se på begge mine barn som sine egene, har venne som er der, men er ikke så flink til og snakke med de om hva jeg tenker og hvordan jeg har det, er veldig flink til og stenge alt inne da ting er vondt <3

prøv å ikke stenge alt inne, det gjør så godt å snakke om følelser, om det er med ei veninne, mora di eller her hos oss.

ja jo ser den men det er sååå lettere sagt en gjort da:P hehe

jeg stenger ingenting inne, kaster ut alt som jeg har på hjertet, det gjør godt men noen ganger blir folk litt skremt av det. Må nok si at jer er fra Nederland, vi er litt direkte ja.....

Masse lykke til i tiden fremover og håper fokus på guttungen og ny spire overskygger det hele og at det blir masse glede likevel! :-)

Skruf skrev:
Huff da. Føler med deg. Men du har jo veldig bra innstilling da, så jeg er sikker på at det går veldig bra! Håper du har venner og familie som støtter deg. Lykke til :)

Sign!

Skruf skrev:

Sign!

Huffda.. så dårlig gjort av fyren da..

Men du har jo en fin innstilling til situasjonen <3 Håper du får et problemfritt svangerskap nå da, siden du er alene med det og gutten du har fra før. Og ja, vi er her på forumet om du trenger noen for å lette litt på trykket :)

Så trist at du ble alene enda engang!

Høres ut som du har innstillingen på plass, og jeg må med hånden på hjerte si at du nok klarer deg MYE bedre alene, enn sammen med en som tydligvis ikke er noe særlig til mann....

Off... føler virkelig med deg.. klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen,det må være forferdelig..
Det å gå gravid kan i seg selv være tungt nok om man ikke må gjøre det alene, men som de andre sa så håper jeg du har gode venner og famile som kan være der og gi deg den støtten og hjelpen du trenger :)

Husk at det er han (dem) som taper på dette,ikke du... du får det mest vedifulle man noensinne kan få, og rollen som foreldre en nok det viktigste rollen man noen gang kan få, og du stiller opp som forelder ,ikke han/dem  ;)

Er så trist når sånn skjer :/
Jeg blir også alene, så da er vi ihvertfall to ! 

takk for mye støttende brev=) gikk alene med guttungen, og er takket være faren til gutt ungen at jeg går alene med spira nå, han satte griller i hode på faren til den jeg har i magen nå... så ja blir tøft, men har mamma bor hjemme hos hun =) og da det kommer en tåre eller to som i går kommer hun med papir og er støttende så skal vel gå bra=)

Stakkars deg. :-((
For noen udugelige mannfolk! Håper at du får et fint og problemfritt svangerskap.
Veldig bra at du har mammaen din å støtte deg til, og trenger du å skrike litt ekstra høyt så må du bare få det ut på dette forumet. Vi er her for å støtte og hjelpe hverandre.
Sender mange klemmer til deg. :-)

takk takk =) godt å vite man har et sted å skrike og få all frustrasjon ut =)

Back
Topp