.

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
*borte*
 
Jeg syntes at folk må få velge selv hva de vil gjøre =)
Det er jo veldig kjekt å skrive ned fra prøvetiden og til fødselen/etter fødselen. Jeg kommer ikke til å si til noen at jeg er gravid før i uke 12, men det betyr ikke at jeg syntes det er dumt at andre forteller det tidlig. Det må folk bestemme selv hva de syntes er riktig =) Noen vil fortelle det med en gang, andre ikke. syntes det er beint fram slemt av folk å dømme for det ene eller det andre =) Hvis du vil blogge om det, så hvorfor ikke =)
 


hope<3 skrev:
Jeg syntes at folk må få velge selv hva de vil gjøre =)
Det er jo veldig kjekt å skrive ned fra prøvetiden og til fødselen/etter fødselen. Jeg kommer ikke til å si til noen at jeg er gravid før i uke 12, men det betyr ikke at jeg syntes det er dumt at andre forteller det tidlig. Det må folk bestemme selv hva de syntes er riktig =) Noen vil fortelle det med en gang, andre ikke. syntes det er beint fram slemt av folk å dømme for det ene eller det andre =) Hvis du vil blogge om det, så hvorfor ikke =)

:) takk for et kjekt svar :)

Håper ikke det virka sånn at jeg dømte de som venta til uke 12 i det jeg skrev, for jeg skjønner GODT at noen velger å holde det for seg selv ja! :) 
 
jeg tenker og fordi jeg er akkurat der du er, vi har jo en fra før og alle vet jo at nr 2 kommer snart, så hvorfor ikke??? Bare gjør det du, om du vil og føler for det. Hos oss er det iallefall ingen hemmelighet lengre.... SA er noe som skjer med nesten alle, så du møter nok masse medfølelse, om det skulle skje...

 


Miss M28 skrev:
jeg tenker og fordi jeg er akkurat der du er, vi har jo en fra før og alle vet jo at nr 2 kommer snart, så hvorfor ikke??? Bare gjør det du, om du vil og føler for det. Hos oss er det iallefall ingen hemmelighet lengre.... SA er noe som skjer med nesten alle, så du møter nok masse medfølelse, om det skulle skje...


de fleste av mine nærmeste vet jo at det skjedde i fjor sommer, og jeg føler ikke at jeg må "skjule" om det skulle skje, det er noe som kan skje alle, og jeg er ikke redd for å prate om det!  Men samtidig føler jeg at folk kommer til å synes det kanskje er kjempe domt å blogge om det, men er jo sikkert bare jeg som har den tanken akkurat nå... er fint å kunne skrive ned det som skjer å bruke det som en liten "dagbok"
 


mammabenti skrev:


hope<3 skrev:
Jeg syntes at folk må få velge selv hva de vil gjøre =)
Det er jo veldig kjekt å skrive ned fra prøvetiden og til fødselen/etter fødselen. Jeg kommer ikke til å si til noen at jeg er gravid før i uke 12, men det betyr ikke at jeg syntes det er dumt at andre forteller det tidlig. Det må folk bestemme selv hva de syntes er riktig =) Noen vil fortelle det med en gang, andre ikke. syntes det er beint fram slemt av folk å dømme for det ene eller det andre =) Hvis du vil blogge om det, så hvorfor ikke =)

:) takk for et kjekt svar :)

Håper ikke det virka sånn at jeg dømte de som venta til uke 12 i det jeg skrev, for jeg skjønner GODT at noen velger å holde det for seg selv ja! :) 


:D nei jeg føler ikke at du dømmer noen =) :) ha en flott dag jenter =)
 
Jeg synes du kan gjøre det om det er det du vil.. støtter deg i deg i det :)
Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker

Blås i andres menning om det er noe du vil ;)
 
Takk <3 Dere virker som en hærlig gjeng, så det ha vært supert om alle kom inn hit ja:)! Er på tanken, men må tenke litt til! Bor på en så pass liten plass at alle kjenner alle.. Men kanskje jeg rett å slett bare lager en blogg og blogger om det, men ikke sier mer om meg og mine, en det som trengs :) 

*ønske_om_nr2* skrev:
Jeg synes du kan gjøre det om det er det du vil.. støtter deg i deg i det :)
Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker

Blås i andres menning om det er noe du vil ;)


 
Det hadde jo bare vært kjempe morsomt da :)
Finnes jo mange der ute som prøver, som skikkert hadde syntes det var kjempe kjekt å lese om andre som prøver å hva de føler og opplever mens de venter :)
Å hvis du skulle være så uheldig og miste, så er det jo veldig mange andre som opplever det og kanskje lurer på ting rundt det også, eller det bare er "godt" å lese om andre som har opplevd det samme.
Jeg kommer ihvertfall til å lese bloggen din om dbestemmer deg for å gjøre det :D
Lykke til, håper vi alle kommer inn her på juni :D
 


Baby Dust skrev:
Takk <3 Dere virker som en hærlig gjeng, så det ha vært supert om alle kom inn hit ja:)! Er på tanken, men må tenke litt til! Bor på en så pass liten plass at alle kjenner alle.. Men kanskje jeg rett å slett bare lager en blogg og blogger om det, men ikke sier mer om meg og mine, en det som trengs :) 

*ønske_om_nr2* skrev:
Jeg synes du kan gjøre det om det er det du vil.. støtter deg i deg i det :)
Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker

Blås i andres menning om det er noe du vil ;)



Ja, sant Trenger jo ikke fortelle mere en du føler for selv.. så støtter deg virkelig
synes det er øitt søt å jeg da.. noe å se tilbake på og andre kan lese av din erfaringemoticon
 
Åh takk allesammen;) Har iallefall begynt sånn smått å blogge, har ikke delt det med mine nærmeste enda at jeg blogger om det, for jeg har ikke sagt på bloggen hvem jeg er :) 

Men dere kan lese den HER om dere vil :)
 
Back
Topp