Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes at folk må få velge selv hva de vil gjøre =)hope<3 skrev:
Det er jo veldig kjekt å skrive ned fra prøvetiden og til fødselen/etter fødselen. Jeg kommer ikke til å si til noen at jeg er gravid før i uke 12, men det betyr ikke at jeg syntes det er dumt at andre forteller det tidlig. Det må folk bestemme selv hva de syntes er riktig =) Noen vil fortelle det med en gang, andre ikke. syntes det er beint fram slemt av folk å dømme for det ene eller det andre =) Hvis du vil blogge om det, så hvorfor ikke =)
jeg tenker og fordi jeg er akkurat der du er, vi har jo en fra før og alle vet jo at nr 2 kommer snart, så hvorfor ikke??? Bare gjør det du, om du vil og føler for det. Hos oss er det iallefall ingen hemmelighet lengre.... SA er noe som skjer med nesten alle, så du møter nok masse medfølelse, om det skulle skje...Miss M28 skrev:
mammabenti skrev:
Jeg syntes at folk må få velge selv hva de vil gjøre =)hope<3 skrev:
Det er jo veldig kjekt å skrive ned fra prøvetiden og til fødselen/etter fødselen. Jeg kommer ikke til å si til noen at jeg er gravid før i uke 12, men det betyr ikke at jeg syntes det er dumt at andre forteller det tidlig. Det må folk bestemme selv hva de syntes er riktig =) Noen vil fortelle det med en gang, andre ikke. syntes det er beint fram slemt av folk å dømme for det ene eller det andre =) Hvis du vil blogge om det, så hvorfor ikke =)
:) takk for et kjekt svar :)
Håper ikke det virka sånn at jeg dømte de som venta til uke 12 i det jeg skrev, for jeg skjønner GODT at noen velger å holde det for seg selv ja! :)
Jeg synes du kan gjøre det om det er det du vil.. støtter deg i deg i det :)*ønske_om_nr2* skrev:
Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker
Blås i andres menning om det er noe du vil ;)
Takk <3 Dere virker som en hærlig gjeng, så det ha vært supert om alle kom inn hit ja:)! Er på tanken, men må tenke litt til! Bor på en så pass liten plass at alle kjenner alle.. Men kanskje jeg rett å slett bare lager en blogg og blogger om det, men ikke sier mer om meg og mine, en det som trengs :)Baby Dust skrev:
Jeg synes du kan gjøre det om det er det du vil.. støtter deg i deg i det :)*ønske_om_nr2* skrev:
Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker
Blås i andres menning om det er noe du vil ;)