.

dolly duck

Elsker forumet

,..

Tror nok det er en naturlig reaksjon på at dere ikke vet, ikke fikk vite og ikke fikk rett oppfølgning i form for samtaler.. 

Ring sykehuset og hør om du kan få en samtale med en som var med på å pleie deg og babyen under og etter fødselen.. Snakk, grav og spør.. Få alt ut, positivt og negativt..

Etter du har gjort det må du prøve å fokusere på det som er IDAG.. Du har en frisk liten gutt som skal vokse seg stor og sterk.. Han trenger en glad mamma som ikke er bitter på fortiden.. Det hjelper deg desverre ingenting! 

Lykke til, dette klarer du! =)

Det er ganske vanlig å få reaksjoner etter at ting har roet seg og man er kommet hjem fra sykehuset. Mens alt pågår har man ikke tid til å tenke så mye og kjenne etter hvordan man egentlig har det. Alt dreier seg om babyen, og når man har litt tid til overs er det søsken, familie og venner som skal ha litt oppmerksomhet og oppdateringer. Nå må du bare ta tiden til hjelp, og la deg selv kjenne på disse følelsene. Det er ting som må bearbeides, selv noen kanskje vil tenke at det ikke er vits i siden alt går bra nå.

Gratulerer med gutten forresten, en skikkelig tøff gutt som kom seg gjennom en skikkelig tøff start på livet!

Ja jeg kjenner meg veeldig igjen i følelsene, selv om jeg visste i 1 uke at det ble fødsel, men ingen kunne love noe,.. vi boode 4 mnd sammens med andre barselsdamer med sine nydelige små og ingen visste at vi hadde vårt lille mirakel heelt på andre sia av sykehuset...
Grøsser ved minnene her.. 
Det vil gå over, men det er viktig å snakke ut om følelsene.. de er ikke noe farlige eller feil, de er DINE følelser som du må bearbeide, nyt at dere er kommet hjem og at dere har hverandre, og om du må snakke med sykehuset så gjør du det, eventuelt skriv et brev.. 

bare å skrive en PM om det er noe du vil si eller spørre om her å... er enda sint jeg for at jeg aldri fikk adrian på brystet, eller muligheten til å amme, eller vise han frem til familen før 4 mnd etter fødsel...

Klem til deg!! Du er ikke alene!

Takk for veldig gode svar! Satte jeg pris påemoticon

Og jeg sender deg veldig gjerne en pm i løpet av kvelden dersom jeg får lov:)

Skal til jordmor på onsdag og håper hun kan veilede meg litt å gi meg noen gode råd i disse dager-

Hver kveld når jeg sovner tenker jeg på detteemoticon

Back
Topp