Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisann... Jeg synes jo han virker som en egoistisk drittsekk utifra det du forteller iallefall. Om han virkelig forlater sin høygravide samboer og barn, så er han jo søppel.Labambie skrev:
Hvordan er kommunikasjonen dere imellom da? En så umoden guttevalp kan tydeligvis ikke takle utfordringene man møter i et forhold. Hadde tatt meg en god prat med han, for han ser tydeligvis ikke egne feil. Lykke til!
Har desverre ingen råd å gibondekone skrev:
men hva var det gutten ikke fikk lov å gjøre? Tenker litt på om det var noe farlig eller om det er en bagatell ting som at ting kan skje hendelse?
Har selv klikket i vinkel tid tider over ting ungen har fått lov av gubben ,men som de ikke får lov av meg,men vi har da blitt venner etterpå
Uansett så synnes jeg det er litt lite voksent å skulle gå i fra en som er høygravid
Hvordan er kominikasjon ellers i forholdet, for det er viktig når en er sammen at en kan sette seg ned å prate sammen i rolige forhold til hverandre
Respektfull kommunikasjon må gå begge veier. Føler han seg ofte kritisert og pirket på av deg? I så fall må han enten forstå at det du kritiserer for er viktig, eller så må du innse at det ikke alltid er din måte som er den riktige, og veie ordene dine når du først har noe å utsette på ham - men mest sannsynlig må dere møtes et sted på halvveien.Bouncy B skrev: