...

Jeg har ikke bytta fil, men har en nær venninne som fikk baby for en mnd siden, som er lesbisk. Hun fikk babyen med en mann, en eks. De hadde et ons, og vips så var hun gravid. De er veeeldig gode venner, og han hjelper masse til. Er så glad på hennes vegne!!

Jeg kan bare tenke på hvordan jeg vil fortelle det til min gutt egentlig...

Men han kommer nok, fra den rette alderen selfølgelig, til å vite at mamma liker både gutter og jenter, så om jeg skulle havne i den sitvasjonen at jeg forelsker meg i en jente, så kommer det ikke som noe sjokk på han...

har så mange homofile venner.. ungene har vokst opp med at dette er da heeelt som det skal være... så tviler på at mine barn hadde tenkt noe over om jeg var det ...

eneste problemet hadde vært at gubben måtte flyttet.. det hadde nok blitt et større problem :P

Nå har jeg det slik at jeg har en mamma jeg tror egentlig er lesbisk. Det virker som at hun prøver å fortelle meg det, men enten ikke tørr eller ikke vet helt hvordan.
Jeg bryr meg ikke en meter hvilken legning folk har, og det gjelder også mamma.

Men det er så vanvittig irriterende når hun kommer med
* Det er helt greit for meg at folk er lesbiske så lenge de ikke prøver seg på meg
* Hun er bare ei venninne
* Er det greit for deg at hun er lesbisk
* Er det greit for deg at jeg skal på besøk til henne
* Hun hadde fin kropp
* Jeg driter i hva menn syns om meg
Og at på til snakker om denne lebiske "venninnen" hun traff i sommer HELE tiden. Hun skal komme på besøk, mamma skal til henne på besøk, hun er den "mannlige" typen, hun er snekker, fikser biler osvosv

Jeg har sagt flere ganger at jeg har ingenting i mot lesbiske eller homofile, jeg roter meg selv borti jenter, og folk må da få ha den legningen de føler er riktig for seg.

Jeg har heller ikke sett henne med en mann siden min far, for 21 år siden, utenom et en gangs tilfelle for et par år tilbake.

jeg kan ikke tenke meg at det er noe annet enn at det er "jeg liker kvinner" hun vil frem til med alt dette, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan si det istede for å slippe tusen hint og spørre meg flere ganger om jeg har noe i mot lesbiske og homofile...

er ikke det litt frekkt da? :P

Mamma fikk seg en kvinnelig kjæreste når jeg var 19 år gammel. Når hun fortalte det ble jeg først helt knust. Veit ikke hvorfor... Er ikke homofob på noen som helst måte. Men etter en stund så gikk det mye bedre, og når jeg fikk møte henne var det ingen problem. De var sammen i 2 år. Mamma er vel kanskje bifil. Hun sier at hun ikke blir forelsket i en mann eller en kvinne, men i et menneske. Jeg er veeeldig stolt av mammaen min :)

om det ikke spiller noen rolle så trenger du vel ikke vite det. er jo bare å si at du ikke bryr deg om folk er homofile uansett hvem det er, så får hun si det om hun vil. er vel naturlig at hun prøver å slippe litt hint før bomba... bomba er ikke alltid lett å slippe;)

Jeg er HETRO. men min mor er bifil.hun var sammen med en dame før, de var sammen lenge.hun er nå sammen med en mann igjen.Og det er helt greit :)
Har ikke noe imot homofile men ting ble litt anderledes da min mor ble bifil.

Thep1 skrev:
Jeg er HETRO. men min mor er bifil.hun var sammen med en dame før, de var sammen lenge.hun er nå sammen med en mann igjen.Og det er helt greit :)
Har ikke noe imot homofile men ting ble litt anderledes da min mor ble bifil.

hvordan fortalte hun det? og hvordan reagerte du (type hva sa du) når du fikk vite det?

Back
Topp