.

Tusso86

Elsker forumet
.

Bare ta kontakt med lege med en gang du så får du instruksjoner.

Hvor lenge bruker mensperioden din å være? Dersom det er fast antall dager så kan du jo beregne når siste dagen mensen kan få lov til å komme før selve dagen og så begynner du på mensutsettende piller før dette. Det tar gjerne noen dager fra siste pille til selve mensen kommer.

Du kan jo selvsagt også bare begynne på pillene 2-3 uker før bryllupet og planlegge å få mensen 14 dager før. Ikke uka før, for tenk om du blør leeenge liksom. Det kan bli litt annerledes enn du er vant til med en pillestimulert blødning.

Nå sluttet jeg på pilla i mai så ahr bare hatt en "normal" periode etter pilleslutt og det var ca 14 daager siden...men sist jeg slutta på pilla så var det veldig varierende hvor lenge disse periodene varte..var derfor jeg fikk primolutt for å sette i gang syklusen og pergo for å bli gravid.. Men kan vel ta kontakt med legen 2-3 uker før bryllupet da for evt å sette i gang mens om den ikke er kommet til da...

Jeg hadde ringt legen med en gang altså, tenk hvis legen vil ha deg inn på time og så er det x antall dager til ledig time etc. Det er mye bedre å ha resepten i hånden!

Ok tusen takk:)

Husk og tenk på at du kommer mest sannsynlig til å få en bortfallsblødning ca 1 uke etter at du er ferdig med mensen i forbindelse med slike kurer. Den blødningen varer alt fra noen dager til 1 uke. Iallefall har det gjort det til meg.

Tanntrollet09 skrev:
Husk og tenk på at du kommer mest sannsynlig til å få en bortfallsblødning ca 1 uke etter at du er ferdig med mensen i forbindelse med slike kurer. Den blødningen varer alt fra noen dager til 1 uke. Iallefall har det gjort det til meg.

Hmm ok det hørtes jo ikke bra ut...får høre med legen hva han synes jeg bør gjøre da..
Takk for opplysning:)

Back
Topp