.

Jeg har fått et par oppringninger fra et utenlandsnr. Men jeg har verken tatt telefon eller avist. Bare latt det ringe til de stopper.

ring telenor eller ka du har så fortelle du d t di
så kan di sperra d nr så di ikke komme gjennom t deg :)

Har du sjekka nummeret på telefonterror.no? Hvis det ikke står der, kan du iallefall advare andre og registrere det.

Ikke ta telefonen fler ganger, det mennesket hørtes jo ikke helt god ut :S
Bruker å blir ringt opp av +46 nummer av og til jeg da, men da er det Sandvik eller noe sånt som ringer

*Tullingen* skrev:
ring telenor eller ka du har så fortelle du d t di
så kan di sperra d nr så di ikke komme gjennom t deg :)

Nei, dette går ikke lenger. Jeg har selv prøvd, men det eneste de kan gjøre er å sperre telefonen for ALLE utenlandstelefoner. Dett gjelder da også dersom din mann el. er i utlandet, så kan han ikke ringe deg.
Jeg tok ikke telefonen når de ringte til meg. Lot det enten bare ringe ut, eller sendte opptattsignal. Og etterhvert så sluttet de å ringe.

Vet om en det skjedde meg... Holdt på og ringe slik hos henne i ukesvis. Hun også tok tlf en gang eller to og bad dem instendig og og slutte med det tullet. Hun fikk SKY høy tlf regning og noe greier... Var noe som skjeddde når hun tok tlf...Det ordnet seg da når hun fikk forklart hva som egentlig drev på. Men vær forsiktig og ikkje ta tld du :) De eneste som kan sperre ET og ET nr er politiet, og da er det sannsynlig at du må anmelde det først. Men du kan nå uansett høre med dem om det fortsetter i lange tider... Er nå litt ubehagelig at slike folk driver og ringer! Masse lykke til :)

Back
Topp