..

Hadde ringt politiet, bare for å se om hun hadde blitt litt skremt av det.

shit.. vet du ikke hvor hun kan være?? 
jeg vet ikke hvordan du skal få henne til å høre, men må vel gå ann å lære noen taktikker for å få henne til å vise mer respekt!?

Har hun husnøkkel?

Jeg kjenner jeg synes synd på deg langt inn i magen. Min store panikk er å få barn som ikek hører på meg uten at jeg har mulighet til å sanksjonere! Du bør sette opp klare grenser for innetid, datatid osv, og med klare konsekvenser: Nekte å gå ut på kvelden, ta fra data osv. Du bør også kreve at mobilen skal være på, eller så får hun ikke ha mobil. Jeg ville bedt om veiledning fra HS. De kan kanskje hjelpe?

Lykke til med å finne henne! Håper hun kommer snart!

Sorland skrev:
Har hun husnøkkel?

ja hun har nøkkel.. hvordan da?

det hadde blitt måneklart med husarrest og etter en stund, hvis hun skulle ut, så skulle hun blitt kjørt og hentet + at hun hadde hatt meldeplikt hver time og mistet maaaaange rettigheter og frihet gitt..

2x 24November skrev:

Sorland skrev:
Har hun husnøkkel?

Om hun ikke hadde hatt det kunne du låst døra, slukket lysene, og hun ville vært låst ute ;)

Sorland skrev:

2x 24November skrev:

Sorland skrev:
Har hun husnøkkel?

Om hun ikke hadde hatt det kunne du låst døra, slukket lysene, og hun ville vært låst ute ;)

Går jo ann forde, om man har sånn lenke på døra..

Håper hun kommer snart.. 

Vi har jo to jenter på 13 og 15. Det vi har gjort for å få de til å holde tiden er at om de en kveld kommer 30 minutter for seint, så mister de 30 minutter av neste dags utetid. Kommer de igjen seint mister de likt antall minutter + det de mistet dagen før. Ingen av de syntes noe særlig om å måtte komme inn klokka 18 :P Om de ikke da hadde respektert så hadde de mistet tilgang til pc, tv, mobiler for en stund. Man skal nelig ta konsekvenser av sine handlinger.. Jeg er ikke så veldig populær hos 13 åringen for tiden, da hun har innetid halv ni - og hun mener det er altfor tidlig:P

(Tror vi bor i samme by, det er tøft ungdomsmiljø her vi bor, derfor må vi være så strenge.. ser så mange som faller utenfor...)

DenicaD skrev:
har du ringt etter henne da?

hun sa tlf er av...

PINK DIAMOND skrev:

DenicaD skrev:
har du ringt etter henne da?

hun sa tlf er av...

Hun har vell venner/familiemedlemmer med tlf? eller.....?

Så forferdelig !! Håper hun kommer til rette snart og at dere får det bedre alle mann ! Kjente jeg ble helt dårlig på deres vegne :(

Godt hu har kommet til rette!

Back
Topp