*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg ville dratt til legen og fått dem opperert bort før jeg henger meg på en mirakelkur fra USA. er veldig mye svindel der nede på medisiner og slikt.MariaKA skrev:
Er du helt sikker på at det er hemoroider du har?
Jeg OG legen min trodde det var det jeg hadde og jeg ble henvist til gastrokirurgisk, og der fikk jeg beskjed om at det jeg hadde ikke var hemoroider men rifter i endetarmsåpningen som hadde hovnet opp. fikk en salve som løsnet litt på ringmuskelen slik at sårene fikk luft og grodde. sykt dyr salve, men jeg er helt god nå.
Hvis det er utvendige hemoroider så vil de nok ikke operere de bort om det ikke er helt EKSTREEEMT... fordi det er vanskelig å få det til å gro etterpå og vil være mer plage etter operasjon enn når de bare er der... om det er innvendige så er det fort gjort å fjerne de...Legokloss skrev:
Er ikke plaget av dette selv, men kjenner ei som er/var det og hu har fjernet flere innvendige... de tar visst bare en slags strikk rundt de også visner de og faller av
Klarforbaby skrev:Tror jeg ville dratt til legen og fått dem opperert bort før jeg henger meg på en mirakelkur fra USA. er veldig mye svindel der nede på medisiner og slikt.MariaKA skrev:
Er du helt sikker på at det er hemoroider du har?
Jeg OG legen min trodde det var det jeg hadde og jeg ble henvist til gastrokirurgisk, og der fikk jeg beskjed om at det jeg hadde ikke var hemoroider men rifter i endetarmsåpningen som hadde hovnet opp. fikk en salve som løsnet litt på ringmuskelen slik at sårene fikk luft og grodde. sykt dyr salve, men jeg er helt god nå.
Ja, jeg har tenkt tanken. Men greia med denne kuren er at man skal slippe å bruke medisiner. Det er naturlig liksom. Jeg tenker at det skader ikke å prøve.
Operasjon er ikke et alternativ for meg. Det er ikke så ille. Tror ikke det hadde gått at med de innvendige en gang.
Nei, jeg er ikke sikker på at det er det jeg har. jeg vet at jeg har en utvendig hemoroide, men den plaget meg ikke så mye. Den er stort sett tom, bare hud.
Ja, jeg husker du nemnte den salven. Spurte deg om hva den hette, men tror aldri du såg at jeg spurte deg om det :P Så nå spør jeg igjen ;) hva heter den salven? Den hørtes igrunn litt skummel ut? Løsner den bare på ringmuskelen når du bruker den, eller for alltid? Vil ikke bytte ut riftene med å ikke klare å holde igjen gass :P
Jeg har ikke hatt rifter på ganske lenge nå. Noen mnd. Men fikk det igjen i går. Det er derfor jeg tror jeg har hemoroider innvendig. Fordi med en gang avføringen blir hard, så sprekker det opp inni der. Og da tenker jeg at det er pga av tynn hud eller noe? PLuss at når jeg hadde en del rifter for noen mnd siden så blødde det noe syykt hver gang jeg var på do (nummer to).
Har vært til lege, og nemnte det også for sykepleierene på barsel. Fikk en krem for de utvendige, men visste ikke at jeg hadde innvendige.