'

*Angels*

Glad i forumet
'

*flirer litt* emoticon

Flir i vei du!
Jeg kan godt si rett ut at jeg slett ikke kommer til å savne deg her inne!!!!
Og om du noen gang har likt meg gir jeg blanke F*** i!

Har flere grunner til at jeg slutter med BV, blant annet at det er mye problemer med forumet for min del. Innlegg vises ikke, jeg buker laaaang tid på å klare å poste noe osv.

Hade. Jeg har ingen intr av facebook så jeg er vel den eneste i verden uten det hehe

Det var en ganske nedlatende beskjed "ingen interesse av å være her inne lenger" !?
Herre min hatt, drama, drama, drama!

Jaja, so long!

Ja jeg flirer godt Angels - jeg gjør det altså... *mimre over alle slike tråder*  emoticon

Hvor mange ganger har du "sluttet" på BV egentlig?

Hvis du angrer deg så vet du jo hvor vi er!

peace out emoticon

Dette er faktisk bare 2. gangen jeg kutter ut forumet.
Og nei, jeg har faktisk ingen interesse av å være her inne lengre.
Det er nesten ingen som er her, ingne tråder som interesserer meg og jeg har ingen utbytte av det. Jeg gidder ikke å pakke det inn i rosa skyer og late som noe annet altså.

Det er ikke drama Karmey. Det er snakk om å være ærlig!
Heller det enn å juge og pakke ting inn fordi folk ikke tåler sannheten!

Og nå ja, nå skal Oslo folka komme og kommentere og være viktigperer.
Jeg VET at dere sitter og baksnakker oss når dere har treff..
Og at dere har egne grupper rundt forbi som andre ikke får være med i.

Men vet dere hva? Det driter jeg en lang i. Dere er ikke verdt det!

Jeg kommer ikke tilbake til BV i det hele tatt. Og jeg kommer heller ALDRI noen gang til å "melde meg inn" i et terminforum ved senere svangerskap. Kanskje bare spørre om det er noen fra området her jeg bor som kunne vært interessert i å treffes o.l. men jeg kommer ikke til å bruke forumet ellers.

Det føles vell bare som mange ganger fordi du har "truet" med det titt og ofte. 

Jeg kjenner at jeg er litt nysgjerrig på bakgrunnen din for å annonsere at du trekker deg?

For det er ingen som forventer en skriftlig avskjed når noen ikke ønsker å være her mer. Spesielt ikke i disse tider hvor nesten ingen er her mer og de du snakker med ser deg på facebook. 

Og ja vi sitter å baksnakker deg på treff, vi snakker om deg i timesvis, har satt opp agenda for treffet om hva vi ta opp angående deg i dag osv.... og etter vi har vært på treff så sitter vi på et hemmelig forum og diverse grupper som vi holder hemmelig for alle de som ikke er spesielt inviterte. For vi har faktisk ikke noe annet å snakke om enn deg og BV. emoticon

Synes også det blir litt rart og skulle forlate oss og komme tilbake igjen så mangen ganger.
Men lykke til videre me alt :) Så snakkes vi gjerne igjen:)

Back
Topp