.

Jeg er 5+5 på vei :)

Jeg har ømme pupper, vondt når jeg løfter unger i barnehagen ;)
Også har jeg sykt mye halsbrann. Hodepinen har slått inn for fullt.
Jeg merker faktisk veldig lite der nede, og det bekymrer meg (hadde en MA sist). Men får satse på at det slår inn etterhvert. Bedre med litt symptomer enn ingen, så man vet man har noe inni der. ;)
 
Jeg er 5 + 3 :)

Jeg er veldig oppblåst nesten hele tiden føler jeg. Veldig trøtt og sliten også. Så kan jeg ikke ta solarium, for da blir jeg megakvalm. Eneste gangen jeg blir kvalm. Sånn jeg fikk misstanke om at jeg kunne være gravid forresten. Tok sol 5 dager før forventet mens og ble veldig kvalm og uvel. Noe jeg ikke hadde opplevd siden forrige svangerskap :) Ellers er jeg i veldig god form :D
 
Jeg er også 5+2!! Jeg har ømme pupper, begynner å få kvalme-anfall, litt hodepine...
 
Jeg er 5+4. :)
Halsbrann og menslignende smerter er vel det jeg har merket foreløpig. Bare venter på at kvalmen slår inn. Spydde hele svangerskapet sist.... :-/
 
[22] skrev:
Så gøy å høre hvordan andre som er like langt har det!emoticon



Det er stygt å si det, men jeg håper faktisk at jeg blir kvalm snart! Har hørt at det er mindre risiko for å miste da..



Uansett så er milepæl 1 nådd lørdag, for da er jeg 6 uker på vei - og risikoen har dermed falt fra 15 % til 8 %.



Kjenner meg igjen.. Bare at jeg har hatt to SA i uke 6, så venter på å runde 6uker.. Da kan jeg puste litt lettere :)

 
Loulou skrev:
Jeg er 5+4. :)
Halsbrann og menslignende smerter er vel det jeg har merket foreløpig. Bare venter på at kvalmen slår inn. Spydde hele svangerskapet sist.... :-/



Fysj, hele svangerskapet? Hehe. Spøy frem til fjerde måned jeg, og det var slitsomt nok!
 
Mamii 26 skrev:
Loulou skrev:
Jeg er 5+4. :)
Halsbrann og menslignende smerter er vel det jeg har merket foreløpig. Bare venter på at kvalmen slår inn. Spydde hele svangerskapet sist.... :-/



Fysj, hele svangerskapet? Hehe. Spøy frem til fjerde måned jeg, og det var slitsomt nok!


Så å si hver morgen fra uke 5 til og med fødselen...
 
Jeg er rundt 6 uker.... Og er kvalm hele tiden nå, sliter med å få i meg nok.. Sist var det likt, kvalme og oppkast i hele svangerskapet og Gikk ned 13 kg... Håper virkelig det ikke blir like ille denne gangen.. Vil ikke på sykehus.. Ellers er puppene ømme.
 
Jeg er 5+2.
Kjempe fin form, kjenner et magen jobber mye, puppene er ømme har veldig oppblåst mage på kveldene.
Ellers er formen som sist svangerskap så langt ingen plager , hadde ikke noe plager i det hele tatt sist. Får satse på at det bli det samme nå også :)
 
[22] skrev:
Så gøy å høre hvordan andre som er like langt har det!emoticon

Det er stygt å si det, men jeg håper faktisk at jeg blir kvalm snart! Har hørt at det er mindre risiko for å miste da..

Uansett så er milepæl 1 nådd lørdag, for da er jeg 6 uker på vei - og risikoen har dermed falt fra 15 % til 8 %.

Er du sikker på den %? :)

Er jo supert om den stemmer :)


 
Jeg er 5+5 i dag :-)
Har øme bryster, litten matlyst og begynner å bli veldig kvalm
Når jeg reiser meg stikker det til i siden på magen
 
Jeg er sånn ca 6 uker på vei, er utrolig kvalm og dårlig matlyst.
Er også veldig trøtt og slapp.
 
Er 6 +6 uker i dag og har veldig lite syntomer...men det er også veldig greit kjenner jeg. Var my dårligere, sist så det hadde vært godt å oppleve et veldig rolig svangerskap. Men har stor ømme pupper og kjenner jeg er uggen nesten hele dagen, men blir bedre når jeg får i meg mat, så da blir det mat nesten hele dagenemoticon 
og forferdelig trøtt......
 
Back
Topp