*

De gjør nok ikke det om man er under 12 uker.. aldri hørt om det iallefall... Vet ikke om de gjør det før det evt er håp om å redde barnet..

jeg ble henvist til ul på føden etter å ha kommet inn på legevakta. men jeg var 24 uker på vei da. det har kanskje litt å si..

Jeg har blitt henvist til ul av legevakta i uke 5/6. Fikk ul ca 1t etter jeg var inne på legevakta. Men det var fordi jeg hadde ex.u måneden før jeg ble gravid igjen, og jeg begynte å få litt smerter igjen på den ene siden. Heldigvis så var alt bra den gangen. Men hvis det er grunn til det så skal du bli henvist.

Jeg ble sendt direkte fra legevakt i oslo til gu på ullevål. Da var jeg i uke 11. Dette pga en stor blødning. Tror ikke helt de forsto hva som skjedde før livmorhalsen var lukket og jeg hadde ingen smerter, men blødningen var større enn renselsen jeg hadde etter fødsel. Tror de var redde før morkaken samt at jeg ikke hadde smerter, noe som tilsa at jeg ikke hadde fått ut alt om jeg holdt på å miste. Fikk komme inn med en gang og fikk se en liten levende bebis på ul heldigvis. Var trolig et tvillingsøsken jeg mistet.

jeg har og blitt sendt direkte fra legevakt til ul, men de misstenkte at det var svangerskap utenfor livmoren eller blindtarmen siden jeg ikke klarte å stå oppreist uten å kaste opp i smerte..
de fant aldri ut hva det var, og babyen hadde det bra...

Om ikke det er krise så henviser de deg ikke, vet om mange her hvertfall som får beskjeden om at om det er en SA så er det ingenting de kan gjøre likevel...

Back
Topp