.

Knerten_og_Lillebror

Forelsket i forumet
.

Test:

Funket det ja. Er jo myye enklere enn før:)
Du burde dele dette innlegge på generell også, mange som ikke vet det:)

En liten test bare.. :p

Men hvordan gjør man det når man skal legge inn bildene fra photobucket? samme som før da?

Men får ikke til å legge inn bilder fra photobucket. Bloggen min kan jeg ikke kopiere fra så da må jeg laste opp to ganger for å legge ut her, og det blir tungvindt.

Takk for tips! 
emoticon

Bare hyggelig. Det var en inne på generelt som skrev det i spørsmålstråden når jeg spurte hvordan man kunne legge inn bilder. Så da tenkte jeg å dele det her siden jeg er her endel.under ett annet nick

Jeg kjenner ikke til fotobuket, men bruker imageshack selv. Og der laster jeg bare opp som vanlig. endrer størrelse ol, også trykker jeg på bildet som kommer opp, og da åpnes det større i ett annet vindu og da kan man bare klikke på det og "kopier bilde" også lime inn her på samme måte som nevnt ovenfor.

Testing testing !!!

COOOOOL :)

Test
DSC_0449

OI, så enkelt!

Tester!! Gikk jo kjempe greit:)

Går tydeligvis ikke an på ipad :S

lille_oktoberspire skrev:
Hvis man skal legge ut bilder direkte fra blogg eller nett, så kan man nå høyre klikke på bildet man ønsker å i steden for å trykke på kopier bildeadresse, skal du trykke på kopier bilde, også bare lime rett inn i tekst rammen her på bv. Så skal det komme.

Lånt ett bilde fra google fra en vilkårlig hobbybutikk.

Har jo alltid høyreklikket for å komme til "kopier bildeadresse". Men det du nå kan gjøre er å bare trykke på kopier. Tror du bør omformulere den litt. Men et SUPERT tips. Tusen takk!!!

Tusen takk for tips :)

test

Back
Topp