------------------------------------------------------------

Henrikke88

Forelsket i forumet
-------------------------------------------------------

Last edited:
mamma påstår hun er - fordi hun flytter hele tiden.. [8D]
men utover det flyter det kun rojalt blod i mine årer.. helt sant assa! Jeg er nemlig adoptert fra kongefamilien.. [:-]

-----------------------------------------------------

Last edited:
1/16 dels eller var det 1/4 eller...

Husker ikke... [:D]

mhm [8D]

Er nok ganske utvannet.. [8D] Oldefaren min var halvblods. [8D]

Bittelitt. Morfar var halvblods. Man ser på meg at jeg har fått mye av de genene, liten og mørk i et hav av blonde mennesker..
Selv om onklene mine iherdig forsøkte (og til en viss grad lykkes) å overbevise neg om at dette skyltes at jeg ble funnet på en søpplehaug, der hadde jeg blitt lagt av sigøynere.

Venter på at en BV-høne skal komme og si "Har dere internett, da?[:-]"

Har dere internett da? [:-]

....sorry, måtte bare [8D]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Har dere internett da? [:-]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: ©Smartass

Venter på at en BV-høne skal komme og si "Har dere internett, da?[:-]"

Alle vet jo at man kan ha mobilt bredbånd og surfe hvor man vil for tiden så den går jeg ikke på! [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er[:D]
Begge mine foreldre og besteforeldrene mine er også fullblods eller hva jeg skal kalle det[8D]
Lever livet mitt som kulturen tilsier (så godt det lar seg gjøre i disse dager) og jeg håper at mine barn også gifter seg med andre tatere og lever dette livet som desverre er på vei bort...

------------------------------------------------------

Last edited:
------------------------------------------------------

Last edited:
ORIGINAL: ladygaga

Jeg er[:D]
Begge mine foreldre og besteforeldrene mine er også fullblods eller hva jeg skal kalle det[8D]
Lever livet mitt som kulturen tilsier (så godt det lar seg gjøre i disse dager) og jeg håper at mine barn også gifter seg med andre tatere og lever dette livet som desverre er på vei bort...

Har du lyst til å utdype?[:)]

Er av taterslekt ja [:)]

Back
Topp