.

min siste venninneoppmerksomhet var to hjemmehekla kjøkkenkluter, en lilla prikkete skål og en pose sjokolade [:D]

Gavekort på spa
Willow-tre figur
en kurv hjemmebakst/snop/påskegodt el.l.
Kurv med såper/kremer osv?

gavekort på barnevakt fra deg, og ett gavekort til fotpleie hos en fotpleier.

Kanskje en kopp hvor du får den ingravert med verden beste venninne på? Eller en verdens beste mamma kopp? En fin bolle fullt av masse digg godteri?[:)]

Synes de beste gavene er de som er hjemmelaga, ellers sjokolade[:)] Som nybakt mamma er ofte det beste å få noe til ungen[:D]

ett stort påskeegg =) med ikke bare snop men kanskje gavekort på barnevakt fra deg, og litt sånne ting =)=)

et stooort påskeegg fylt med masse snop [:D] det er jo påske [:D]
kansje et smykke oppi også?

ORIGINAL: Annicken

ett stort påskeegg =) med ikke bare snop men kanskje gavekort på barnevakt fra deg, og litt sånne ting =)=)

[:)]

Husker henne. Håper det går bra med henne!

ORIGINAL: Trone

[:)]

Husker henne. Håper det går bra med henne!

Husker? [:-] [8D]

Jada, etter forholdene går det helt greit [:)]

Jeg hadde handla inn GOD mat og lagd middag til hu. Et godt måltid med med en god venn kan gjøre underverker.

ORIGINAL: inamaria

et stooort påskeegg fylt med masse snop [:D] det er jo påske [:D]
kansje et smykke oppi også?

likte denne ideen eg
åsså ein dvd så dåkke kan kosa dåkke [:D]

En god krem og to oppi kan også være noe[:)]

ORIGINAL: sjura

Jeg hadde handla inn GOD mat og lagd middag til hu. Et godt måltid med med en god venn kan gjøre underverker.

Det hadde jeg gjort også, og det trenger ikke koste så mye heller. Og ei flaske vin og litt mme [;)]

Skal du overnatte?

Si at du tar dattra hennes morgen etter, og hun kan sove så lenge hun vil!
Så lager du deilig påskelunch til henne når hun står opp![:)]
Påskeegg med godis og et flaxlodd oppi til dessert!

ORIGINAL: StinkiStini

Skal du overnatte?

Ja, jeg skal ligge der fra mandag til onsdag eller torsdag!

Det hørtes knall ut! Må opp kl seks jeg da...[X(] Hehe.. Men ja.. Tusen takk for alle tips!

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: StinkiStini

Skal du overnatte?

Ja, jeg skal ligge der fra mandag til onsdag eller torsdag!

Det hørtes knall ut! Må opp kl seks jeg da...[X(] Hehe.. Men ja.. Tusen takk for alle tips!

Hihi, jaaa... men tenk hvor mye det gjør for henne at hun slipper opp kl 6 alle dagene, hun får være uthvilt en dag! [:D]
Tar du henne tirsdagen da så har du en uthvilt og blid venninne tirsdag og onsdag! [8D][:)]

ORIGINAL: Senator Malin
ORIGINAL: Trone

Husker? [:-] [8D]

Jada, etter forholdene går det helt greit [:)]

,9
Ja, du skrev om det for en stund siden, når det skjedde. Husker det fordi jeg har vært gjennom det samme selv. That`s all ;)

Ville kjøpt et påskeegg, fylt med gavekort på barnevakt, kino eller noe. Godis selvfølgelig, en god håndkrem, fotkrem og gjerne en peeling til kroppen.

Jeg fikk en liten oppmerksomhet fra mitt terminforum som jeg satt ufattelig pris på. En deilig dusjgel, bodymilk, og bodyspray, fra the bodyshop Spa Visdom of Japan. Det varmet sjelen!

Back
Topp