^^

©Smartass

Forumet er livet
*

ORIGINAL: Senator Malin

Nydelig munn du har [:)]

munn??? eller er det noe jeg misser nå?

Jeg svarer i hvertfall: nyyyyydelige øyne altså[:)]

Ja hahaha og alt det der. Men er det DINE øyne? For i såfall har du missunnelsesverdige NYDELIGE glugger!!

Jash, men tror du gjør lurt i å se rett frem i Paris.

Fiine øyne btw![:)]

Joiner deg med denne:

Njååå... meya, lilla i Paris... litt sann 2008? [:-][8D][:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Med den der måten å feste ting på, tror jeg at jeg kan få det til i alle regnbuens farger, og noen av de også samtidig om nødvendig... [8D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: StinkiStini

Med den der måten å feste ting på, tror jeg at jeg kan få det til i alle regnbuens farger, og noen av de også samtidig om nødvendig... [8D]

OkOk, lagå![:D]

ORIGINAL: Qü$×

Hjelp!

Haha, ja det kan du si![:D]

Jeg husker en gang på Narvesen nede på Oslo S så skulle jeg hente en iskaffe fra kjøleskapet, men så sto det en dame der, så jeg venta.. så snudde hun seg, og så sånn ut [:-][:o][X(][X(][:-] Pissredd[8|]

Så sa jeg bare "Sorry[:D] jeg skulle bare hente en iskaffe[:D] og brått var det ikke skummelt lenger, hun smilte og vi avslutta med "ha en god dag" og alt det pisset der.[:)]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

ORIGINAL: *Meya*

Joiner deg med denne:

sånn utenom topic.. er dette hva du bruker til vanlig?

Nei.

ORIGINAL: MalinDalin

Ja hahaha og alt det der. Men er det DINE øyne? For i såfall har du missunnelsesverdige NYDELIGE glugger!!

Right back at ya![8D]

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: Qü$×

Hjelp!

Haha, ja det kan du si![:D]

Jeg husker en gang på Narvesen nede på Oslo S så skulle jeg hente en iskaffe fra kjøleskapet, men så sto det en dame der, så jeg venta.. så snudde hun seg, og så sånn ut [:-][:o][X(][X(][:-] Pissredd[8|]

Så sa jeg bare "Sorry[:D] jeg skulle bare hente en iskaffe[:D] og brått var det ikke skummelt lenger, hun smilte og vi avslutta med "ha en god dag" og alt det pisset der.[:)]

Ja, jeg opplevde også noe lignende da jeg brukte niqab hehe... Bare at det var en mann, som kvapp skikkelig, men han rodde seg fint inn igjen da.

Back
Topp