:)

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Dollysmurfen

Nei. Men du kledde den ikke spesielt godt.

Beklager, men jeg må si meg enig

Jeg og. Du er en flott dame, men syns ikke denne kjolen var pen på deg desverre.

ORIGINAL: Froskegele

Du ser ikke ut som en hore, men KJOLEN syns jeg var litt "slutty"..

Nei [:)]
Om du går uten strømpebukse/tights kanskje[;)]

jeg for min del tror det hadde blitt enda finere med en litt lysere strømpebukse, og et kult skjerf i halsen, og kanskje en skinnjakke over [:D]

Jeg kaller ikke noen hore pga antrekket, uansett. Jeg er tilhenger av at folk skal gå i de klærne de vil, og som de føler seg komfortable med. Men samtidig så er det slik at det omverdenen allikevel danner seg inntrykk av en person blant annet pga klærne. Jeg går lenge rundt grøten her, men for å si det slik da: Du er ei pen jente, med en vakker kropp, men den kjolen, og strømpebuksa var ikke spesielt stilig. Samtidig er jeg mye eldre enn deg, og det kan jo ha noe å si i forhold til smaken.

Nei ingen kan vel kalle noen hore/slut på grunn av KLÆRNE de har på seg[8D]

Når det gjelder kjolen, så er den ikke min smak.

Knallrød og superkort- not my cup of tea[8D]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Jeg og. Du er en flott dame, men syns ikke denne kjolen var pen på deg desverre.

Nå er jeg hverken pyntet eller annet på det bildet der (hadde nettopp kommet fra bergen[8D]), og ikke hadde jeg tilbehør eller noe, men dere er selvsagt berettiget deres meninger[:)]

Abolutt ikke, men kjolen hadde vært mye finere med en svart bolero,
også kunne du hatt tynnstrømpebuke og pumps [:D]Det her er min smak da [8D]

ORIGINAL: stoltmortil4

ORIGINAL: Froskegele

Du ser ikke ut som en hore, men KJOLEN syns jeg var litt "slutty"..

[X(][:)]

Du ser ikke ut som en hore, men som mange andre mern så syns jeg ikke kjolen var noe så fin. Jeg syns det ikke er fint med sort strømpebukse når man har bare armer og toppen av brystet, da er det mye bedre med hudfarget, da hadde du vært finere[:)]

ORIGINAL: **Emmeline**

Du ser ikke ut som en hore, men som mange andre mern så syns jeg ikke kjolen var noe så fin. Jeg syns det ikke er fint med sort strømpebukse når man har bare armer og toppen av brystet, da er det mye bedre med hudfarget, da hadde du vært finere[:)]

Den er bare kastet på på det bildet, så det var bare den jeg hadde der og da[:)] Nå er det noen mnder siden også da[:D]

må si meg enig.. ble helt feil til din kropp.

ORIGINAL: bollemora

må si meg enig..

Det der er to mnd etter fødsel, gimme a break![:D][8D]

Nei, jeg syns ikke du ser ut som ei hore. Fiin kjole, men jeg tror jeg heller ville hatt hudfarga strømpebukse under, eller kanskje en tynnere sort en..
Jeg har en kjole som nesten er heeelt lik, bare i sort.. Kunne godt hatt en i rød og[:D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Nei, jeg syns ikke du ser ut som ei hore. Fiin kjole, men jeg tror jeg heller ville hatt hudfarga strømpebukse under, eller kanskje en tynnere sort en..
Jeg har en kjole som nesten er heeelt lik, bare i sort.. Kunne godt hatt en i rød og[:D]

Hade ikke hudfarget da det ble tatt, nettopp kjøpt den, og har aldri hudfarga strømpis med mindre jeg mååå ha det NÅ[:D]

Jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å se dette bilde[>:]

Back
Topp