..

søk lån i husbanken, da kan dere få mere lån tror jeg...

Sinnsyke priser ja.. Hadde det ikke vært for at mannen min kjøpte i 1999 og fikk fin prisstigning på sin rekkehusleilighet når vi solgte hadde vi aldri i verden sittet med en enebolig i et bedre strøk av byen nå.. Hadde jo selv også litt egenkapital, men når eneboliger starter på rundt 4 mill sliter man om man ikke har vannvittig god inntekt.. Nå har jo mange det i Stavanger da, og det er jo derfor prisene er såpass høye, men rådyrt er det okke som...

jepp!! heeeeeeeelt tragisk!

vi kjøpte leilighet for 2,5 år si, nå begynte vi å se på hus.. mhm.. den type hus vi ville ha er jo på rundt 4-5 mill!!!!!!!!!!! som om vi har råd til det! [:'(]

så får vente litt ja

Vi vurderte Stavanger, men endte opp i Sandnes. Betalte 1.270 000,- med 500 000,- i fellesgjeld for en 70 kvm borettslagsleilighet på Sandved.. Er utrolig fornøyd egentlig!!

ORIGINAL: Kineblomst

søk lån i husbanken, da kan dere få mere lån tror jeg...

Får jo ikke mere i lån enn man kan betjene uansett hvor man får det fra.. Det er isåfall uansvarlig fra banken sin side.. Når leiligheter starter på 2 mill og oppover, og eneboliger starter på runt 4 mill og oppover så er det ikke rart folk ikke har råd.. Hjelper lite med mer lån da - man skal jo leve også.. Pluss huske på rentestigningen som VIL komme...

[8D]Er ikke så veldig mye billigere her i østre Bærum heller...
Jeg har hatt verdistigning på boligen min på nesten 2 mill. på 10 år!!!!
(Kjøpte i 1999 for 1,6 mill ,ny forsiktig takst nå er 3,6 - og god takst er 4.5 mill!!)

er misunnelig på boligprisene andre plasser i norge jeg. ikke kan jeg flytte heller. hadde jeg ikke bodd her, så hadde jeg eid min egen bolig nå.

Back
Topp