Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KristineBirgitte
Jeg kan ikke noe for det, jeg håper du tuller. Men så tror jeg egentlig ikke det, og da håper jeg noen som har bedre tid og bedre formuleringsevne enn meg snakker ordentlig med deg om dette.
ORIGINAL: Viola92
Bare hengte meg opp i en liten ting her. Hvorfor er du redd barnevernet da ?[8|]
ORIGINAL: turboquattro
ser du skriver: Jeg går i terapi og kombinerer det med et medikament for å holde meg emosjonelt stabil en periode.
hvor heldig er det å gå på sånne medikamenter hvis man blir gravid? og hva skjer hvis du ikke går på disse medikamentene. et svangerskap og fødsel kan være litt av en "berg og dalbane" følelsesmessig.
ORIGINAL: turboquattro
ser du skriver: Jeg går i terapi og kombinerer det med et medikament for å holde meg emosjonelt stabil en periode.
hvor heldig er det å gå på sånne medikamenter hvis man blir gravid? og hva skjer hvis du ikke går på disse medikamentene. et svangerskap og fødsel kan være litt av en "berg og dalbane" følelsesmessig.
ORIGINAL: Labambie
Vent. Vent til du har livet litt mer på plass, psyken er i orden og jobb er i orden. Min mening er at barn fortjener de aller beste forutsetninger så sant det lar seg planlegge. Å sette et barn inn i et liv med mye turbulens, uviss økonomi og med en mor som har problemer med psyken er absolutt ikke optimalt. I mine øyne.
ORIGINAL: Labambievil bare si at det kommer selvfølgelig veldig ann på! jeg var 19 år når jeg fikk snuppa,hadde ikke jobb og ikke utdanning(har jeg ikke enda,men jobber med saken..er 23 år nå) sambo var lærling,og skulle ta fagprøven (det gikk bra,anyway)...jeg har sliti med angst mer eller mindre siden jeg var 13 år,og det går opp og ned,men jeg funker greit altså! så akkurat den biten må du se ann selv,du sier du kan klare deg uten medisiner(det gjør jeg også nå) og det er jo bra! er mange grader av "psykiske lidelser"..man trenger ikke være gal i hodet eller kjempe syk som bare ligger på sofaen og er redd forde! jeg gjør ikke det!
Vent. Vent til du har livet litt mer på plass, psyken er i orden og jobb er i orden. Min mening er at barn fortjener de aller beste forutsetninger så sant det lar seg planlegge. Å sette et barn inn i et liv med mye turbulens, uviss økonomi og med en mor som har problemer med psyken er absolutt ikke optimalt. I mine øyne.