*

Så fiiin kjole! [:D] (Og snuppe [;)] )

Å den var fin, på begge sider[:)][:)]

kjempe fin[:)]

Nydelig kjole[:)]

ORIGINAL: alruto

Knallfin kjole!Elsket begge sidene,jeg[:D]ine jenten din[:)]

Hva skjer når du prøver å legge inn bilder?Har samme problem i dag jeg også*klikk*[:@]

Kommer opp bare tekst i bloggen, ingen bilder og ikke engang mellomrom så det ser ut som der skulle vært bilder. Men når jeg går inn for å slette disse tilsynelatende misslykkede innleggene, så er bildene der altså - ser de forøvrig i HTML-kodene til innlegget også... [8|] Ufattelig irriterende [:@]

Var inne på bloggen din og kommenterte forresten - kjempefin pose du har sydd med herlig pinnsvinnstoff inni [:D]

NYDELIG<3
Tar du imot bestillinger?

ORIGINAL: DeUtroligeÅrene

NYDELIG<3
Tar du imot bestillinger?

Skulle gjerne ha gjort det, men har ikke tid til å sy noe særlig [&o]
Alt for mye å gjøre med studiene for tiden [&o]

...men tar det som et kompliment.. takk [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Knallfin kjole!Elsket begge sidene,jeg[:D]ine jenten din[:)]

Hva skjer når du prøver å legge inn bilder?Har samme problem i dag jeg også*klikk*[:@]

Kommer opp bare tekst i bloggen, ingen bilder og ikke engang mellomrom så det ser ut som der skulle vært bilder. Men når jeg går inn for å slette disse tilsynelatende misslykkede innleggene, så er bildene der altså - ser de forøvrig i HTML-kodene til innlegget også... [8|] Ufattelig irriterende [:@]

Var inne på bloggen din og kommenterte forresten - kjempefin pose du har sydd med herlig pinnsvinnstoff inni [:D]

Da er det garantert nettet det er noe i veien med[:@]for det samme skjedde hos meg[:@]

Tils slutt slo jeg på en gammel innstilling og da gikk det[:-]Men kan jo ikke ha det sånn heller[:-] Håper det er i orden til i morgen for blodtrykket mitt har ikke godt av slikt[>:][>:]

Hehe,var det deg?Jeg lurte på hvem det var som hadde kommentert[:D]Jeg elsker den posen,den er mye finere i virkeligheten enn på bildet også[:D]

[;)] [:)] Veldig fin på bilde også [:D]
..har ennå ikke prøvd å sy poser, men ser ut til å være gøy [:)]

Back
Topp