Frøken firkløver
Forumet er livet
*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alruto
Knallfin kjole!Elsket begge sidene,jeg[:D]ine jenten din[:)]
Hva skjer når du prøver å legge inn bilder?Har samme problem i dag jeg også*klikk*[:@]
ORIGINAL: DeUtroligeÅrene
NYDELIG<3
Tar du imot bestillinger?
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Knallfin kjole!Elsket begge sidene,jeg[:D]ine jenten din[:)]
Hva skjer når du prøver å legge inn bilder?Har samme problem i dag jeg også*klikk*[:@]
Kommer opp bare tekst i bloggen, ingen bilder og ikke engang mellomrom så det ser ut som der skulle vært bilder. Men når jeg går inn for å slette disse tilsynelatende misslykkede innleggene, så er bildene der altså - ser de forøvrig i HTML-kodene til innlegget også... [8|] Ufattelig irriterende [:@]
Var inne på bloggen din og kommenterte forresten - kjempefin pose du har sydd med herlig pinnsvinnstoff inni [:D]
Da er det garantert nettet det er noe i veien med[:@]for det samme skjedde hos meg[:@]
Tils slutt slo jeg på en gammel innstilling og da gikk det[:-]Men kan jo ikke ha det sånn heller[:-] Håper det er i orden til i morgen for blodtrykket mitt har ikke godt av slikt[>:][>:]
Hehe,var det deg?Jeg lurte på hvem det var som hadde kommentert[:D]Jeg elsker den posen,den er mye finere i virkeligheten enn på bildet også[:D]