..

For meg høres det ut som du ikke er klar for abort iallefall. Hva med å kontakte Amathea, for veiledning og hjelp?

Samtidig tenker jeg, er definisjonen på lykke det å ha en mann?

ORIGINAL: Labambie

For meg høres det ut som du ikke er klar for abort iallefall. Hva med å kontakte Amathea, for veiledning og hjelp?

Definisjonen på lykke er ikke å ha en mann. Men å leve alene hele livet er heller ingen definisjon av lykke, særlig når man ikke har noen å dele hverdagen og oppgavene med (slik som familie eller nære venner). Alt er lettere når man er to, har noen å snakke med, avlaste og dele de små gledene med. Med all respekt for folks meninger, men de vet ikke hvordan det er å være HELT alene med flere barn før de har havnet i situasjonen selv.

Har snakka med Amathea og det ser ut som jeg heller mot å beholde. Men er livredd og rådløs [:(][:(]

ORIGINAL: Seemless

ORIGINAL: Labambie

Definisjonen på lykke er ikke å ha en mann. Men å leve alene hele livet er heller ingen definisjon av lykke, særlig når man ikke har noen å dele hverdagen og oppgavene med (slik som familie eller nære venner). Alt er lettere når man er to, har noen å snakke med, avlaste og dele de små gledene med. Med all respekt for folks meninger, men de vet ikke hvordan det er å være HELT alene med flere barn før de har havnet i situasjonen selv.

Har snakka med Amathea og det ser ut som jeg heller mot å beholde. Men er livredd og rådløs [:(][:(]

Jeg forstår deg absolutt. Jeg forstår at dette må være uhyre tøft... Ingen mulighet for at du bor på Østlandet vel? Jeg hadde ikke hatt noe imot å avlaste deg når det hadde trengtes...

ORIGINAL: minesmå

for en vanskelig situasjon.. kan jo hende ting vil forandre seg mellom dere hvis han vet han skal bli pappa da?
hadde virkelig prøvd å fått et nettverk hadde jeg vært deg, har du mulighet til å flytte nermere familie?

Familien bor langt unna, og flytting er uaktuelt. Tror ikke barnefaren vil ha meg, er ganske realistisk sånn. Han har følelser for meg men vil ikke binde seg og er redd for å vise følelsene. Men det meste går vel...

off dette var ikke koselig å lese.. får ordentlig vondt av deg og håper du kommer frem til en god løsning som passer >DEG.

sender en stor stor klem

Først en stor klem [:)]
Finnes det homestart familiekontakt i området ditt kanskje? http://www.home-start-norge.no/Default.aspx?ID=8
Kanskje helsesøster/jordmor kan sette deg i kontakt med noen? Kanskje søke etter reservebesteforeldre? Er sikkert noen barnebarnløse eldre der ute som syns ungene dine er kjempegode [:)]
Lykke til!

Her er nok det eneste rette å følge hjerte ditt, vil du ikke ta abort så gjør du ikke det..tviler ikke på at det blir tøft med 3 stk alene men det vil gå[:)] siden du skriver du har litt større barn så vil du kanskje ha litt hjelp i det fremmover også?

Og en mann kommer når du minst aner det, en ordentlig mann bryr seg ikke om du er alene med 3 barn[:)]

For en vanskelig situasjon... Føler med deg!

Men jeg er også sikker på at det kommer til å gå seg til! Tungt, ja, men ikke umulig.

Vet mange er skeptiske til barnevernet, men vet også at mange har fått god hjelp til avlastning når de er alene med barna sine. Kunne det vært et alternativ?

Masse lykke til!

Lykke er det man gjør det til. :)
Jeg tror det er større sjans for at du finner lykken, om du beholder, enn om du skal gå å tenke hele resten av livet ditt at du valgte bort barnet ditt, for KANSKJE Finne en mann. :)
Man har ingen garantier for noe her i livet, og en skikkelig mann bryr seg ikke om du har 2 eller 3 unger. èn utgjør ikke SÅ stor forskjell. [:)]

Lykke til, uansett hva du velger. [:)]

Back
Topp