Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
For meg høres det ut som du ikke er klar for abort iallefall. Hva med å kontakte Amathea, for veiledning og hjelp?
Samtidig tenker jeg, er definisjonen på lykke det å ha en mann?
ORIGINAL: Seemless
ORIGINAL: Labambie
For meg høres det ut som du ikke er klar for abort iallefall. Hva med å kontakte Amathea, for veiledning og hjelp?
Samtidig tenker jeg, er definisjonen på lykke det å ha en mann?
Definisjonen på lykke er ikke å ha en mann. Men å leve alene hele livet er heller ingen definisjon av lykke, særlig når man ikke har noen å dele hverdagen og oppgavene med (slik som familie eller nære venner). Alt er lettere når man er to, har noen å snakke med, avlaste og dele de små gledene med. Med all respekt for folks meninger, men de vet ikke hvordan det er å være HELT alene med flere barn før de har havnet i situasjonen selv.
Har snakka med Amathea og det ser ut som jeg heller mot å beholde. Men er livredd og rådløs [:(][:(]
ORIGINAL: minesmå
for en vanskelig situasjon.. kan jo hende ting vil forandre seg mellom dere hvis han vet han skal bli pappa da?
hadde virkelig prøvd å fått et nettverk hadde jeg vært deg, har du mulighet til å flytte nermere familie?