.

kan hun ikke få hjelp til å gjemme seg da? må jo finnes noen i norge som kan hjelpe henne??????[&o][&o]

Unner virkelig ingen å leve med konstante redselen det må være for å bli oppdaget[&o][&o] Og at hun nå skal gi slipp på alt hun har opparbeidet er helt fryktelig.. Håper noen her inne har nnoen tips om hvem man kan kontakte for å få hjelp!!

ORIGINAL: Pontus

kan hun ikke få hjelp til å gjemme seg da? må jo finnes noen i norge som kan hjelpe henne??????[&o][&o]

Jo, hun har jo hatt masse hjelp med både bosted, voldsalarm osv.

Men hun er LIVREDD nå ettersom de vet hvilken by hun bor i samt navnet hennes..Hun kan jo alltids bytte navn - igjen, men siden de fant det en gang kommer de sikkert til å finne det nye også. Så hun ser på flytting mange hundre mil unna som eneste utvei nå [&o]

Hvordan oppdaget hun at de har funnet henne da?[:-]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

De fant nr hennes og ringte henne.

De søkte på det gamle navnet hennes på gulesider, da kom hennes nye navn og nye nummer opp.  En glipp fra gulesider/netcom..(nettopp fått seg nytt nummer noen uker før det der skjedde)

Usikker, men det var noe sånt hvertfall.

ORIGINAL: Starbucks_

De søkte på det gamle navnet hennes på gulesider, da kom hennes nye navn og nye nummer opp.  En glipp fra gulesider/netcom..(nettopp fått seg nytt nummer noen uker før det der skjedde)

Gulesider og netcom burde ikke ha noen link mellom de to personaliaene da.. det er jo for de to fysisk forskjellige personer. De får jo ikke opplyst linken..

Men ja, kjipt å leve sånn. Skulle tro de ga opp etterhvert..[&o]

ORIGINAL: Starbucks_

Gulesider og netcom burde ikke ha noen link mellom de to personaliaene da.. det er jo for de to fysisk forskjellige personer. De får jo ikke opplyst linken..

Men ja, kjipt å leve sånn. Skulle tro de ga opp etterhvert..[&o]

Jeg veit, sånt skulle ikke skje fikk hun beskjed av gulesider.
Spurte ikke mer om det jeg heller, så kanskje hun har fått noen forklaring nå i det siste da..

Ja det er helt utrolig.. 7 år [X(]

Fyy... jeg kjenner jeg får helt vondt av henne nå. Stakkars menneske. Er det virkelig ingenting politi kan gjøre for å ta de som er ute etter henne i stedet for å gjøre mislykkede forsøk på å skjule henne og flytte henne rundt? [&:]

Back
Topp