14 uker og hormoner ¤¤

katrin

Betatt av forumet
Ibegynnelsen var jeg veldig mye kvalm, kastet ikke opp, men grusom kvalm bare..tok av meg 3-4 kg. men er nå på veg opp igjen..blir fort sliten og trøtt til tider, men det som jeg merker er stor forskjell fra før er at hormonene er helt på tur.. ting som jeg til vanlig takler er nå katastrofe. Hvis noen sier noe som sårer/skuffer meg litt kan det ganges med 10, da kommer tårene og blir helt knust..etter et par timer når jeg har fått summet meg ler jeg nesten, da skammer jeg meg litt for å ha vært så barnslig...
Kjæresten min er veldig tolmodig og tar det bra, men kan bli litt frustrert han også...

Er dette noen av dere også som sliter litt med hormonene og humøret?

Jeg har forresten laget meg en "svangerskaps dagbok" der jeg har limt inn bilde av meg og kjæresten, skriver litt tanker og følelser fra "uke til uke", og limer inn bilder av magen.. Det er kjempemorsomt å ha som minne..
Et tips som jeg har stor glede av!!

Klemmer rfa Tinka ¤¤
 
skal si deg her raser hormonene ja[:)][&:][:D]jeg venter nr. 4 og har lagt merke til en ting, svigermor irriterer meg extremt mye når jeg går gravid!!!!vet ikke hvorfor, det er veldig frustrerende fordi jeg blir så lei meg og gråter mye...i perioder altså.men nå hadde jeg et utbrudd her om dagen ,så det får holde for ei stund...å stakkar, alt gikk utover samboer[8D]heldigvis er han verdens goeste mann, og takkler dette fint.vi kommer nærmere hverandre hver gang det smeller litt[:D]
 
Hei Lena¤¤

godt å høre at andre også er litt ustabil om dagen...haha! Det går vel snart over får jeg håpe, det er rart å tenke på hvor kroppen forandrer seg,, men det er vel egentlig ikke rart, med tanke på at det vokser en liten baby der inne ¤¤
Første gangen for meg da.. er du langt på veg?

Klems
 
hei tinka!lette noe voldsomt for å finne innlegget ditt...tenkte jeg skulle se om du hadde svart[:D]....som du ser på bildet og ticker er jeg 11+2 uker på vei!hva syns du om magen min?[:)]litt stor....men den jevner seg vel ut.....
 
Oii..du har stor mage:-) Så artig, heldiggris!! jeg er 14 uker i dag, merker magen er størst på kvelden, men om morgenen er jeg like skuffa..hehe, da er den liten igjen, men det er vel like før den spretter ut slik som din;-) Gleder meg voldsomt til jeg får mage¤¤

Skal ta å legge inn et bilde av min også..

Klem Tinka!
 
ja det må du gjøre...gøy å se...
 
Back
Topp