14 uker mage bilde

Lena89

Gift med forumet
Fine babymagen!
Morro når det begynner å vises godt!

Oj, du har fått skikkelig babymage - så koselig!! 
Göy når andre kan se at man er gravid :)

:-) herrlig! da er du blitt gravid på "skikkelig", skal bli litt godt og avslappendes når magen kommer for fullt her også, kan liksom ikke gjøre noe til eller fra for å skjule det lenger da ;-)

Så fiiin mage du har!
Min er også stor allerede....haha ;P Spent på hvordan den ser ut til slutt jeg også ;D

Er du 2 gangs du også? =)

For en mage! Flott du er :) Vokser heldigvis i rykk og napp, så ikke sikkert du blir sååå stor ;)

Timiz skrev:
Så fiiin mage du har!
Min er også stor allerede....haha ;P Spent på hvordan den ser ut til slutt jeg også ;D

jepp er 2 gangs ja :P så er nok derfor. fåt bare holde meg unna de som ikke vet d enda hahaha

Augustspire skrev:

Timiz skrev:
Så fiiin mage du har!

jepp er 2 gangs ja :P så er nok derfor. fåt bare holde meg unna de som ikke vet d enda hahaha

Hihi :) Ja, det er nok noe med det å være andregangs... Men likevel er det veldig stas å allerede ha en tydelig babymage :D

Tøysa skrev:
Fine babymagen!
Morro når det begynner å vises godt!

aaaw fine fine babimagen <3 blir litt sjalu her :P vil åsså ha bebimage! min er like" flat" som den var før jeg ble gravid bare stramme bukser som begynner og bli litt ubehagelig. så er jo et godt tegn :D

for en stor og fin mage! :D

Back
Topp