14. mars

St|ne

Forelsket i forumet
Hei hei alle sammen!!
Hvordan er det med dere??
Alle i god form?
I dag skal jeg og sambo ut å se på et lokal teater (onnai revyteater)
Dette skal bli gøy [:D][:D]

Hei hei , og god morgen alle sammen! Her er det strålende sol ute! Idag blir det fri og vasking og litt kos og avslapping til sambo kommer hjem i natt! Han har vert borte litt over 2 uker, så jeg gleder meg sånn!

Håper dere alle sammen får en kjempefin dag!

Sitter med en forferdelig hodepine idag[:@] Hadde håpet på sol og fint vær,men nei. Overskyet idag. Blir bare avslapping tror jeg. Må liste meg rundt i huset. Har en sambo som sover etter nattjobbing.
Greit å slappe av også. Er svimmel og kvalm nesten hele tiden. Blir vel som forrige svangerskap. Begynte å kaste opp etter 2.5 mnd og holdt på til 7 mnd. Slitsomt.

Eg har en fantastisk dag så langt i dag[:D]
Har vært til legen og fått bekreftet at * den lille* har det fint i magen min, tok utvendig ultralyd (så mye bedre enn innvendig), så da er eg lettet. (dette pga eg var ganske syk forgje uke)
Og vi holder på og skal by på en leilighet i dag, som bare var så fin, håper de vi sloss med gir seg før vi må.[8|][:)]
Og det beste av alt, eg har sagt til min mor at vi er gravid, og hun virket glad for den nyheten: "det var jo spennende" sa hun ( noen som fra min mor er veldig positivt) *jippi*[:D][:D]
Da er det min far igjen på listen, håper han tar det minst like fint som min mor.[:)]
Så sånn er min dag så langt, no håper eg bare vi får leiligheten, så er alt bare bra.

hei jenter[:D]nå er jeg ferdig på jobben,var ferdig kl 11.00 i dag. jobber 50%nå så det blir halve dager,det er deilig[;)]begynte dagen med å spise en båt vannmelon,skikkelig god å hihi...
men den kom opp igjen på jobben....[:@]nå skal jeg straks til jordmora,det blir spennende[:D]
ha en fortsatt god dag alle sammen,stooor kram fra Gulasj

Nå har jeg endelig fått legen min til å skrive ut resept på Afipran til meg mot kvalmen... Håper virkelig det fungerer.. Får ikke i meg noe mat mer, alt kommer opp igjen.. Har nettopp kommet hjem fra apoteket (der jeg forsåvidt holdt på å svime av), og har kasta i meg første tabletten, så får vi vente i spenning... [:)]

ORIGINAL: pewsie

Nå har jeg endelig fått legen min til å skrive ut resept på Afipran til meg mot kvalmen... Håper virkelig det fungerer.. Får ikke i meg noe mat mer, alt kommer opp igjen.. Har nettopp kommet hjem fra apoteket (der jeg forsåvidt holdt på å svime av), og har kasta i meg første tabletten, så får vi vente i spenning... [:)]

Uff, stakkars deg. Håper Afipranen hjelper da!
Jeg har en finfin dag i dag jeg... Var hos legen til kontroll igjen i morges, og da fikk jeg endelig høre hjertelyden. Jippiiiii! Kjekt med en bekreftelse på at ting ser bra ut [:)]

Nå skal jeg snart hjem fra jobben og kose med kjæresten min   Og så blir det rydding og klesvask, kom hjem fra ferie mandag kveld og har  bare tømt innholdet i sekken min utover stuegulvet. Kjedelig....

Back
Topp