14. mai skravlegreie ;)

Vært hos jordmor for første gang, så jobbe frem til 16. Handle nye sko til Trondheimsturen siden de jeg har er litt trange pga. hovne bein! Så bare slappe av resten av dagen...

Har holdt på med bacheloroppgaven til kl 15.00. Vært å handlet i matbutikk- hentet snuppa i b.hage. Nå skal vi snart avgårde på barnedans :) Ellers tenkte jeg å få handlet dress til storegutt, mn han er sen hjem fra skole. Så blir nok ikke tid til det.. Tenker shine over huset kjappt mens minste ser på barnetv. Når hu er lagt skal jeg kose meg med dagens opptak av fødeavdelingen og hekling av babyteppe! Lykke! =D

Nå har jeg vært hos JM, og fått vite at alt er bra med mor også;)

Deretter var jeg på trening for bekkenet, og jeg er veldig glad for at det er siste gangen i dag, for jammen er bekkenet helt grusomt.

Gratulerer som tante! :) Så stas. Bor de i nærheten av dere?

Ja, de bor i nabokommunen så er ikke så langt mellom oss. Er koselig det når det blir så tette søskenbarn, de har også en gutt som er året eldre enn min så er spennende å se hva som er i magen min :-)

Ja, de bor i nabokommunen så er ikke så langt mellom oss. Er koselig det når det blir så tette søskenbarn, de har også en gutt som er året eldre enn min så er spennende å se hva som er i magen min :-)
Så koselig altså! Skulle ønske jeg og min søster var på likt sted i livet på akkurat det der!

Så koselig altså! Skulle ønske jeg og min søster var på likt sted i livet på akkurat det der!

Det er veldig koselig :-) dette er broren til sambo da, vi har faktisk blitt tettere etter vi fikk barn (og det at broren skulle ha barn fikk sambo til å bli overbevist i sin tid og).. Barna våre har mye glede av hverandre og det er fint :-)

Jeg og broren min er ikke på samme sted for å si det slik :-p

Er du og søsteren din tett i alder eller?:-)

Veldig koselig med så tette søskenbarn da :) her venter søsteren til samboeren ei jente 3 uker før vi venter jenta vår :-)

Det er veldig koselig :-) dette er broren til sambo da, vi har faktisk blitt tettere etter vi fikk barn (og det at broren skulle ha barn fikk sambo til å bli overbevist i sin tid og).. Barna våre har mye glede av hverandre og det er fint :-)

Jeg og broren min er ikke på samme sted for å si det slik :-p

Er du og søsteren din tett i alder eller?:-)

Vel, det er 3,5 år mellom oss, men vi er ganske tette allikevel. Familien er veldig tett. Det er mest min familie vi er med, siden alt foregår sammen der jeg er vokst opp ;)
Vi har omtrent jevnaldrende søskenbarn til begge barna hos min svoger (deres datter er 9mnd yngre enn vår sønn) og de har termin 14 dager etter oss, men de bor langt unna, samt at de er helt annerledes typer, så de ungene har ikke noe glede av hverandre (ikke foreløpig). Og jeg ser at de oppdrag såpass forskjellig at det vil alltid være store forskjeller der.

Tror jeg snart må skifte til PC. Sliten i tommelen ;) Nå er gullet i seng, så nå er siste innsats inn mot midnatt herfra ;)

Ja, det gjelder nå. Begynner å bli stuptrøtt! ;)

jaja så var jeg ikke påmeldt da ;) men har vært koselig å skravle med dere da :=)

Jeg må gi meg for denne gang.

Back
Topp