Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som tante! Så stas. Bor de i nærheten av dere?Jeg har blitt tante, så skal sikkert sveve litt så skal jeg på jobb og det er vel stort sett planen
Slik jeg har forstått det såJeg skal jobbe fram til klokka tre! Skal til legen på kontroll Så blir min kjære mamma 50 år i dag, så vi skal på middag der Meen, må prøve å få skravlet litt likevel! Konkurransen varer til midnatt?
Bra, da satser vi på detSlik jeg har forstått det så
Så spennende med ny bil da Sikkert sett det flere steder, men hvilken type er det? Er den helt ny eller?I dag står husvask på agendaen. Også skal mannen hente nye bilen vår i dag ellers står også skravling her inne høyt på listen
Ja, det er viktig å ta kroppen på alvor. Det er helt sikkertVært hos legen og fått 20% sykmelding. Litt godt å kunne slappe av litt i en hektisk hverdag
En helt ny S Max så nå får vi plass til alle barnaSå spennende med ny bil da Sikkert sett det flere steder, men hvilken type er det? Er den helt ny eller?
Absolutt greit med litt plassEn helt ny S Max så nå får vi plass til alle barna