14. mai skravlegreie ;)

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
God morgen! Hva er planen til damene i dag?

Jeg har blitt tante, så skal sikkert sveve litt :-) så skal jeg på jobb og det er vel stort sett planen :-p

Jeg har blitt tante, så skal sikkert sveve litt :-) så skal jeg på jobb og det er vel stort sett planen :-p
Gratulerer som tante! :) Så stas. Bor de i nærheten av dere?

Min plan for dagen er at jeg skal til JM kl 12, og bekkentrening kl 14.30. Siste gang i dag, så da er det bare å gi alt man har. Får heller overleve et forferdelig døgn i etterkant ;)

Jeg skal jobbe fram til klokka tre! Skal til legen på kontroll :) Så blir min kjære mamma 50 år i dag, så vi skal på middag der :) Meen, må prøve å få skravlet litt likevel! Konkurransen varer til midnatt?

Jeg skal jobbe fram til klokka tre! Skal til legen på kontroll :) Så blir min kjære mamma 50 år i dag, så vi skal på middag der :) Meen, må prøve å få skravlet litt likevel! Konkurransen varer til midnatt?
Slik jeg har forstått det så :)

I dag står husvask på agendaen. Også skal mannen hente nye bilen vår i dag:-) ellers står også skravling her inne høyt på listen

På vei for å jobbe noen timer frem til kl.15 :-) og er så fornøyd med fint vær. Er så kjedelig med regn når man jobber i barnehage :) godt med mindre klær og ut i sola. :)

nei nu svikte æ dere litt,... å sove nå ;( kos dere med skravlinga :Dblir spennende å se hvordan vi har gjort det.

I dag står husvask på agendaen. Også skal mannen hente nye bilen vår i dag:) ellers står også skravling her inne høyt på listen
Så spennende med ny bil da :) Sikkert sett det flere steder, men hvilken type er det? Er den helt ny eller?

Se fødeavdelingen, så ut å ordne litt i kjøkkenhagen, fått ny jord, og skal kjøpe jordbærplanter senere i dag :) å en tur til legen for å sykmeldt meg fullt..

Skal rydde og vaske huset i dag! :) Også har guttungen bestilt tidlig henting i dag så jeg for sette ræva i gir og komme i gang! :)
Også skal jeg jo selvfølgelig hekle! :p

Vært hos legen og fått 20% sykmelding. Litt godt å kunne slappe av litt i en hektisk hverdag :)

Vært hos legen og fått 20% sykmelding. Litt godt å kunne slappe av litt i en hektisk hverdag :)
Ja, det er viktig å ta kroppen på alvor. Det er helt sikkert :)

Idag skal jeg få bytta dekk på bilen :) Har drøyd den altfor lenge nå..men slipper ihverfall å stri med det selv. Så da skal jeg stå å se på at pappaen til lillegutt sliter ;) Så blir det vel å bare kose seg i sola mens den er her :)

Sent from my GT-I9100

Hei jenter! :) Guttungen sov til 10:15 i dag, så gjett om jeg har fått sove utpå i dag da! :p Veldig godt da. I dag skal jeg hente ut terminbekreftelsen min hos legen, og så skal jeg til byen og handle barselgave og gave til hemmelig venn :) Ellers skal jeg prøve å få skravlet masse her inne!

Back
Topp