14.juli :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei hei. Vært oppe en stund, så nå venter jeg på å sove mer.
I dag er det 3 mnd til Wael er 3 år (og Leoh 1, grattis med 9 mnd:-)) ... hvor ble det av tiden?
Og ca 2,5 mnd til Mina blir 2.....
Gleder meg til å ordne selskap til de. Men er en stund til ennå :-)

Har dere hatt en god natt?
Hva er planene i dag? Grått og kjipt vær :-(

Wael sa til meg akkurat.. mamma, ta bilde av sola :-D har ikke lært han å tegne sola så syntes han er flink :-D :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1405312643052.jpg
    1405312643052.jpg
    67,2 KB · Visninger: 9
Så flink han er til å tegne :D
Tenk at han snart er 3!!
Grei natt her, men altfor tidlig morgen :p Typisk når jeg skal stå opp
:D
Mannen skal snart opp og kjøre bilen å verksted, så skal vi en tur på senteret senere alle sammen. Må hente de nye brillene og solbrillene mine!
Ellers skal vi fortsette med klesvask og rydding her hjemme.

Så flink han er til å tegne :D
Tenk at han snart er 3!!
Grei natt her, men altfor tidlig morgen :p Typisk når jeg skal stå opp
:D
Mannen skal snart opp og kjøre bilen å verksted, så skal vi en tur på senteret senere alle sammen. Må hente de nye brillene og solbrillene mine!
Ellers skal vi fortsette med klesvask og rydding her hjemme.
Tiden flyr... litt skummelt. Skjønner hva folk snakker om nå ;-)
Tenk at T begynner på skolen neste mnd :-D gleder han seg? :-)

Typisk ja med tidlig morgen da :-( når våknet dere?
Tidlig her og..... er så slitsomt :-(
Deilig med nye briller/solbriller :-)

Tiden flyr... litt skummelt. Skjønner hva folk snakker om nå ;-)
Tenk at T begynner på skolen neste mnd :-D gleder han seg? :)

Typisk ja med tidlig morgen da :-( når våknet dere?
Tidlig her og..... er så slitsomt :-(
Deilig med nye briller/solbriller :)

Litt usikker på når han våknet, jeg så ikke på klokken før etter en stund med forsøk på å få han til å sovne igjen. Da var dan 5.45 :p
Ja, T skal så vidt begynne litt på SFO i starten av august! Det er jo helt sykt :o

Hehe,tidlig :( liker ikke det altså....
SFO og greier ja,det er gøy da :)

Yey,fikk svar på en oppgave : 5/6 :) det liker vi :)

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Hehe,tidlig :( liker ikke det altså....
SFO og greier ja,det er gøy da :)

Yey,fikk svar på en oppgave : 5/6 :) det liker vi :)

Sent from my iPad using BV Forum bsq
Så flink du er!!
Ja det blir litt SFO selvom jeg håper vi ikke må bruke det så mye. Men skolen slutter kl 13.15 tre dager i uken, så da er det greit å ha mulighet til å hente han litt senere slik at jeg får studert.
Han har 60% plass, Da kan han han også bruke morgen-SFO hver dag om det trengs.

Surfer mobilt!

Hei :-)

I dag ha eg vekkerklokka på, fie ha snudd døgnet litt, søvn ikke før 21-22 tia på kvelden :-S også søv ho tell 9-10 tia, nåkka dom e førr lenge....og da søv ho ikje kvila heller....og det hele resulterte i ein småsur og trassig Fie :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hei hei. Vært oppe en stund, så nå venter jeg på å sove mer.
I dag er det 3 mnd til Wael er 3 år (og Leoh 1, grattis med 9 mnd:-)) ... hvor ble det av tiden?
Og ca 2,5 mnd til Mina blir 2.....
Gleder meg til å ordne selskap til de. Men er en stund til ennå :-)

Har dere hatt en god natt?
Hva er planene i dag? Grått og kjipt vær :-(

Wael sa til meg akkurat.. mamma, ta bilde av sola :-D har ikke lært han å tegne sola så syntes han er flink :-D :-D :-D

Hurra for Wael og Leoh:D haha.. tiden går sååå fort:eek:

Natten har vært grei her :) hvordan har deres natt vært? Blitt noe bedre?:)

Kjempe flink gutt du har som har tegna sol:D gøy når dem begynner å tegne litt mer enn kruseduller:P

Litt usikker på når han våknet, jeg så ikke på klokken før etter en stund med forsøk på å få han til å sovne igjen. Da var dan 5.45 :p
Ja, T skal så vidt begynne litt på SFO i starten av august! Det er jo helt sykt :o

Stor gutt du har nå:D

Da ble det nye briller og en liten handletur før T ble rasende fordi han ikke fikk kjøpe seg noe :p
Minsten sover, T er ute og jeg drar og trener ;)
Ha en fin formiddag!

Hei :-)

I dag ha eg vekkerklokka på, fie ha snudd døgnet litt, søvn ikke før 21-22 tia på kvelden :-S også søv ho tell 9-10 tia, nåkka dom e førr lenge....og da søv ho ikje kvila heller....og det hele resulterte i ein småsur og trassig Fie :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fort gjort at sånt skjer i ferier ja.. like greit å bruke tid på å komme i normale rutiner før barnehage start igjen :)

Da ble det nye briller og en liten handletur før T ble rasende fordi han ikke fikk kjøpe seg noe :p
Minsten sover, T er ute og jeg drar og trener ;)
Ha en fin formiddag!

Kjedelig når dem blir så sure for den minste lille ting:P kjenner til det!

Hei:)

Som Lene skrev, så er Leoh 9 mnd idag :D og han klarer å sitte litt og skyve seg bakover når han skal framover:cool::p

Jeg sitter å drikker kaffe mens jentene leker/roter:) de bør nok snart ut!.. det regnet inatt og tidlig idag.. godt med litt forfriskende vær nå! Hehe..

Håper dere får en fin dag :)

God dag!

Lennypenny: Så flink Wael er! Skjønner godt at han er stolt av den sola der.:) Håper du får slappa av litt etter å ha tatt tidlig dag.

FruH: Ugh, så tidlig dag det ble hos deg. Så spennende med SFO. Greit å kunne benytte seg av den tjenesten så du får studert.

Vigdis: Hadde ei uke med langsoving og ingen dagsoving her også. Håper det snur om igjen snart. Kanskje det blir bedre når temperaturene blir litt lavere.:)

Anita: Flinke lillemann!:) Skal si tida flyr. Gjør godt med litt regn og opprensing. Kos dere ute! :)

Vi har hatt ei urolig natt, så jeg føler meg sliten i dag. Lurer på å bestille meg frisørtime i morra og få litt tid for meg selv.
Kaffe og avslapping nå, mens vesla sover. Ingen planer i dag. Overskya og greie temperaturer her, så vi skal ut en tur til etterpå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fort gjort at sånt skjer i ferier ja.. like greit å bruke tid på å komme i normale rutiner før barnehage start igjen :)

Ja, det e det. Men eg e spent på om pappaen bi å få det tell når de ska på ferie...

God dag!

Lennypenny: Så flink Wael er! Skjønner godt at han er stolt av den sola der.:) Håper du får slappa av litt etter å ha tatt tidlig dag.

FruH: Ugh, så tidlig dag det ble hos deg. Så spennende med SFO. Greit å kunne benytte seg av den tjenesten så du får studert.

Vigdis: Hadde ei uke med langsoving og ingen dagsoving her også. Håper det snur om igjen snart. Kanskje det blir bedre når temperaturene blir litt lavere.:)

Anita: Flinke lillemann!:) Skal si tida flyr. Gjør godt med litt regn og opprensing. Kos dere ute! :)

Vi har hatt ei urolig natt, så jeg føler meg sliten i dag. Lurer på å bestille meg frisørtime i morra og få litt tid for meg selv.
Kaffe og avslapping nå, mens vesla sover. Ingen planer i dag. Overskya og greie temperaturer her, så vi skal ut en tur til etterpå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja regn er kjekt når det har vært så varmt:) men nå er det mer tett og lummert igjen :( så tør ikke ta Liana ut i ettermiddag! Hun er jo så veldig utsatt for disse teitr knottene!:P

Slitsomt med urolige netter.. litt selvpleie er bare digg da!:) så det burde du gjøre:D;)

Ja, det e det. Men eg e spent på om pappaen bi å få det tell når de ska på ferie...

Du får gi han en tydelig beskjed om at han må følge rutinene;) hehe

Dro til pappa, Mina og jeg. Vært å shoppet masse på HM.. morro :-) nå har vi spist mat og Kost oss :-)

dere Gjør da? :-D :-D

Dro til pappa, Mina og jeg. Vært å shoppet masse på HM.. morro :-) nå har vi spist mat og Kost oss :-)

dere Gjør da? :-D :-D

Barne-tv her nå, etter tacomiddag.
:)
I kveld skal jeg pakke litt til neste tur!!

Surfer mobilt!

Back
Topp