14. juli

Julita

Forumet er livet
Da var vi 65 % ferdigflytta . Kaos oooveralt. Ikke bare i en, men nå i to leiligheter. Jeg døør så mye drit har vi - og jeg som trodde jeg hadde kasta mye før flyttinga begynte. Menmen - blir fint og ryddig etterhvert, håper jeg [8D].
Ellers var vi på kontroll i går. Fikk første lungemodningssprøyte, truffet legen som skal ha ansvaret for oss mens vår lege har ferie, og fikk more good news. Lillemor har vokst fint denne uka, og hadde dobbelt så mye fostervann denne gangen som  i forrige uke. I tillegg sa han at han var optimistisk, og at det var stor bedring i situasjonen disse to md. som har gått, oooog at han regna med at forløsning ikke kom til å skje før han var tilbake fra ferie, og da er jeg 31 uker på vei. Så fin dag i dag . Men nååå er det senga her. Har småstyrt siden i ellevetida i gårmorges, er passe gåen i cuerpoen gett

Moooorn ja... Jeg er småfjern i dag altså!! Sleit max med å få to unger til å sove i går kveld, fikk ikke lagt meg før nærmere ett?, og sånn rundt kl tre så kom det noen og dumpa en hylende Liam i senga mi. Han er IKKE klar for å dele seng med noen enda, så det ble noen runder med hyling og tviholding før han sovna litt igjen. Mer som ett mirakel at Mira ikke våknet siden hun lå der også. [8D] Rise and shine og bæsj i bleia før klokka seks, så nå skal jeg gå å hente meg en kopp "blaklader"-kaffe! [8D] (noen som tok den??) S og N drar tilbake til sandefjord i dag, og etterlater meg og to unger her for to uker uten bil... Jadda... Så egentlig er jeg ganske sur også kjenner jeg... [8|] Kan bare bli bedre nå! [;)]

Så kjekt å høyre Julita! [:D] *tareinaldrisålitenHAPPYDANCEfordegoggulljentene*

Idag reiser Johan til faren, og eg begynner min turboferie [8D] Etter han er plukka opp i 12-tida skal eg på besøk til ei venninne, og kose 1 mnd. gamma baby [:D] Og ikveld er det grillings med gamle kjente [:)] Så er det berre å lade opp til Osloturen imorra! [:D]

*happydancer jag med* På tross av høljregn [>:]. Skal på sykehuset nå og få lungemodningssprøyte numero 2. Bless, bless og kos deg på Norge-rundt-på-8-dager-ferien din, hønsa

Hallo damer

Så godt å høre at du fikk gode nyheter Julita.Dette går nok kjempe fint skal du se [:)].
Riktig god ferie til deg Hulder og velkommen skal du være til mine trakter [;)].

Nå har jeg endelig kommet meg litt etter utdrikkningslaget, he he.
Syntes det har vært litt lite aktivitet her de siste dagene.Har alle tatt ferie?
Dagen i dag har jeg tatt det helt med ro.Det har vært fint vær med ca 23 grader.
I går var jeg å skulle kjøpe meg bikini.Oh my god sier jeg bare,det var vist ikke bare bare å
få en hvalross på 85 kg inn i de strikkene der nei [8D].Så jeg tenker jeg kjøper meg en shorts isteden [;)]
Jeg drar til Danmark på fredag,gleeeeeeeder meg.
Noen som har vært i Ebeltoft før,er det fint der?

*happydancerforJulitaen*

Sen natt, lagom morgen, sløving i seng og foran TV respektive. Innså i takt med det stadig penere været at vi MÅTTE komme oss ut i dag, så vi endte opp med tur til venninnen min i sentrum. Hun og sønnen hennes møtte oss, og så fikk ungene sykle mens vi stresset etter - først til butikken for å spise is, så til lekeplassen i parken for litt lek og klatring, butikken igjen for å kjøpe inn pølser, og så pølsemiddag, leking og puse-kosing hjemme hos dem.
Endte opp med en trøtt liten fyr som sovnet på bussen hjem, måtte bæres hjem fra bussen, og våknet til live igjen akkurat nok til at jeg ikke bare kunne legge ham rett i senga når vi kom hjem. [8D]
Juice, pysj, bleie og rett i seng ble det da - hvor han nå ligger og snakker, leker og slett ikke skal sove... [8|][8D]

Back
Topp