Da var vi 65 % ferdigflytta 
. Kaos oooveralt. Ikke bare i en, men nå i to leiligheter.
Jeg døør så mye drit har vi - og jeg som trodde jeg hadde kasta mye før flyttinga begynte. Menmen - blir fint og ryddig etterhvert, håper jeg [8D].
Ellers var vi på kontroll i går. Fikk første lungemodningssprøyte, truffet legen som skal ha ansvaret for oss mens vår lege har ferie, og fikk more good news. Lillemor har vokst fint denne uka, og hadde dobbelt så mye fostervann denne gangen som i forrige uke. I tillegg sa han at han var optimistisk, og at det var stor bedring i situasjonen disse to md. som har gått, oooog at han regna med at forløsning ikke kom til å skje før han var tilbake fra ferie, og da er jeg 31 uker på vei. Så fin dag i dag
. Men nååå er det senga her. Har småstyrt siden i ellevetida i gårmorges, er passe gåen i cuerpoen gett

. Kaos oooveralt. Ikke bare i en, men nå i to leiligheter.
Jeg døør så mye drit har vi - og jeg som trodde jeg hadde kasta mye før flyttinga begynte. Menmen - blir fint og ryddig etterhvert, håper jeg [8D]. Ellers var vi på kontroll i går. Fikk første lungemodningssprøyte, truffet legen som skal ha ansvaret for oss mens vår lege har ferie, og fikk more good news. Lillemor har vokst fint denne uka, og hadde dobbelt så mye fostervann denne gangen som i forrige uke. I tillegg sa han at han var optimistisk, og at det var stor bedring i situasjonen disse to md. som har gått, oooog at han regna med at forløsning ikke kom til å skje før han var tilbake fra ferie, og da er jeg 31 uker på vei. Så fin dag i dag
. Men nååå er det senga her. Har småstyrt siden i ellevetida i gårmorges, er passe gåen i cuerpoen gett
Takk så hemst mycket min kjære kvinne!