14 dager igjen ! ! ! :D

Zera

Forumet er livet
Idag er det nøyaktig 14 dager til store jenta mi kommer ! ! ! ! [:D][:D]

Har ikke sett hu siden oktober ([:(][:(]) så skal jammen bli godt å ha henne her i 1 uke ! ! ! ! [:D]

Møte bare hyle det ut... hehe[:D][:D]

ÅÅÅÅ så kjekt da[:D][:D]
Må dere kose dere masse[:D][:D]

DET skal vi [:)]
Og den helgen skal vi levere de minste med svigers, så jeg får litt alene tid med Anette mens hu er her...[:)]
Skal bli godt[:D]

Å så utrolig deilig det må være for deg !! Håpe de 14 dagene flyr så du snart får se henne [:D] Bor hun langt unna deg ?

ORIGINAL: Metemor

Å så utrolig deilig det må være for deg !! Håpe de 14 dagene flyr så du snart får se henne [:D] Bor hun langt unna deg ?

hu bor i stavanger og jeg i molde [&:]

heldigvis min påske iår, så blir ikke så lenge til neste gang jeg ser henne etter hu reiser da [:)]

ÅÅÅÅ.. Så koselig.. Alenetid dere 2 blir jo sikkert helt suuupert[:D][:D][:D][:D][:D]
Koooooos deg[:D]

ORIGINAL: ••gizmo••

ÅÅÅÅ.. Så koselig.. Alenetid dere 2 blir jo sikkert helt suuupert[:D][:D][:D][:D][:D]
Koooooos deg[:D]

Ja,viktig å ha litt alene tid med henne... Jeg får jo alene tid med de minste helle tiden, og når hu er her så sjeldent så vil jeg ha tid sammen med henne bare vi to.. (så godt det lar seg gjøre[:)])

ORIGINAL: Senator Malin

Så deilig!

Hvorfor ser du henne så sjeldent? [&:]

Fordi hu går skole, så kan kunn få henne oppover i feriene og så har vi annen hver påske og jul.. (den julen faren har, så har jeg henne påsken og omvendt)[:)]
ALT for lenge mellom hver gang... Holder på å bli GAL når det nærmer seg...

så koselig! kan tenke med du gleder deg ja! sikkert noen småsøsken som gleder seg til å se storesøster og! ihvertfall tuva, som sikkert husker hu![:D]

Så koselig da [:D] 14 dager går fort unna! [:)][:)] Hvor gammel er hun? [:)]

Back
Topp