14! :D

kailin

Glad i forumet
14 UKER! og bare 33 dager til ordinær ultralyd! weee!!!

(juble litt for meg selv! siden mannen er syk og jeg vasker hus!:P )

la tiden bare gå fooooortere please!!! 

ha en fin dag:)

Tiden kommer til å fly skal du se :)

Er bare 1,5 uke til jeg skal på UL, men de kommer til å fly! er så mye som skjer frem til da :P

Amourica skrev:
Tiden kommer til å fly skal du se :)

Er bare 1,5 uke til jeg skal på UL, men de kommer til å fly! er så mye som skjer frem til da :P

ja, håper det! hehe.. vil bare det skal bli januar jeg!hhaha!!! :) gleder meg sånn til å se godheten vår !!!:) 

oj, synes alle her inne er så myyye lenger på veg enn meg!hahah!!! 
blir spennende da! gleder meg til å høre hvordan det går! :D 

Føler jeg akkurat fikk innkallelsen, men er faktisk en mnd siden nå, så tiden flyr. Og den kommer helt sikkert og til å fly frem til januar skal du se ;)

Gleder meg masse til å få hilsa på ja :) fikk så vidt hørt hjertelyden da jeg var på kontroll for en mnd siden. Så blir kjempespennende å få sett LilleBølla :)

Det er en MAGISK opplevelse synes jeg :) 
Fant frem UL bildene av guttungen i forrige uke og det var så moro å se på de :)

Gratulere me 14 uka Her e d 26 daga igjæn t ul

Gratulerer med 14 uker!!

Gratulerer med 14 uker! Blir spennende å følge med alle som skal på UL fremover!
Storkoser meg med å være på terminforum med damer som begynner å komme såpass langt, det har jeg aldri vært før! Spennende å følges ad gjennom hele graviditeten!

Gratulerer, syns tiden de siste 2 ukene har gått relativt fort jeg. Brått så er jo juli nesten over:)  Håper tiden går like fort frem til januar:)

Back
Topp