14+5

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Tror dere jeg får vite kjønn på tul da?
Vurderer å få meg en time, er så nyskjerrig og det hadde vært kjekt å vite til ferien så jeg kan snike med meg litt babyklær fra shopping :p
 
Tror dere jeg får vite kjønn på tul da?
Vurderer å få meg en time, er så nyskjerrig og det hadde vært kjekt å vite til ferien så jeg kan snike med meg litt babyklær fra shopping :p
Jeg fikk vite 80% sikkert gutt 14+4. Det kommer nok an på dyktigheten til legen og ultralyd
Apparatet :)
 
Fikk ikke vite i uke 14+ i forrige svangerskap, men legen så etter og sa vi skulle få vite om hun klarte å se det. Grunnen til å at vi ikke fikk vite var fordi babyen ikke lå riktig til. Så skulle tro det var mulig med litt godvilje fra lille, en god lege og et god apparat. De sier vel i uthangspunktet uke 16 tror jeg, men er jo lov å prøve:)
 
Hadde jo vært så kjekt :D
Men kanskje jeg kan ringe og høre med dem før jeg bestiller time om de er dyktige nok til og se kjønn :p
 
Jeg fikk vite 80% sikkert gutt 14+4. Det kommer nok an på dyktigheten til legen og ultralyd
Apparatet :)
tror også det kommer ann på babyen :p Her var vi på ul i uke 12 og legen sa det kunne vær mulig å se. Han har fått helt nytt apparat og vi fikk med de sykeste 3d bildene.. helt vanvittig klare. Såg blodårene gjennom huden og musklene. Han klarte dessverre ikke se noe kjønn for babyen bare turnet rundt inni der som bare det. låg ikke stille et eneste sekund :p
 
tror også det kommer ann på babyen :p Her var vi på ul i uke 12 og legen sa det kunne vær mulig å se. Han har fått helt nytt apparat og vi fikk med de sykeste 3d bildene.. helt vanvittig klare. Såg blodårene gjennom huden og musklene. Han klarte dessverre ikke se noe kjønn for babyen bare turnet rundt inni der som bare det. låg ikke stille et eneste sekund :p


Så kjekt at dere fikk så bra bilder da :)
De har jo mye plass til å turne på også nå da :p
 
Så kjekt at dere fikk så bra bilder da :)
De har jo mye plass til å turne på også nå da :p
ja, det var kjempekjekt. Blir sikkert litt morro for babyen å se når den bli større.. seg selv så klar i mammas mage :p Men synes nesten det var litt ekkelt også, det var som et bilde tatt på utsiden..
Ja, den har stor plass enda og kan turne på akkurat sånn de vil :) var helt rart å se på.. ene øyeblikket var det som den sto inni der med hodet opp og beina ned og sekundet etter var den opp ned og sidelengs :p
 
ja, det var kjempekjekt. Blir sikkert litt morro for babyen å se når den bli større.. seg selv så klar i mammas mage :p Men synes nesten det var litt ekkelt også, det var som et bilde tatt på utsiden..
Ja, den har stor plass enda og kan turne på akkurat sånn de vil :) var helt rart å se på.. ene øyeblikket var det som den sto inni der med hodet opp og beina ned og sekundet etter var den opp ned og sidelengs :p


Så herlig :D
 
tror også det kommer ann på babyen :p Her var vi på ul i uke 12 og legen sa det kunne vær mulig å se. Han har fått helt nytt apparat og vi fikk med de sykeste 3d bildene.. helt vanvittig klare. Såg blodårene gjennom huden og musklene. Han klarte dessverre ikke se noe kjønn for babyen bare turnet rundt inni der som bare det. låg ikke stille et eneste sekund :p
Skjønner :)
 
Vi så kjønn 13+4 denne gangen :) jeg gikk til en veldig dyktig ultralydtekniker, som hadde tydelig sett kjønn før vi spurte! Vi får en gutt, det gjenstår å se på OUL da om det fortsatt er en gutt da. Men så ganske tydelige bilder på UL.

Lykke til!!
 
Forrige svangerskap fikk vi vite kjønn tidlig i uke 13. Nå var vi på tul igjen 12+3 og da var det vanskelig å si..

Som legen sa: Hadde det vært tre bein her så kunne jeg sagt sikkert at det var gutt. Her er det kun to bein, men det hender at utstyret til gutta ikke har detti ned enda så tidlig, så jeg kan ikke si sikkert at det er jente heller...

Så kikket han litt til

Men.. Hmm... Her er det en strek, så jeg heller nok litt mot at dette er jente.


Absolutt mulig å få vite kjønn i uke 15. Som sagt fikk vi vite kjønn tidlig i uke 13 sist :)
 
Vi fikk vite kjønn med 95% sikkerhet 12+5. Vet dette er veldig tidlig, og han vi var hos er vel kjent for å være blant de beste i landet på fosterdiagnostikk :)
 
Vi skal ha UL når jeg er 14+5 :) håper å få vite da om mulig. Fikk beskjed om at om den lille lå rikrig så var det mulig :)
 
Jeg var 12+1 og legen var veldig sikker på at det var gutt. Samme lege trodde jente sist og det stemte:)
 
Da har jeg fått time onsdagkveld kl 18.40
Spennende :D
 
ja, det var kjempekjekt. Blir sikkert litt morro for babyen å se når den bli større.. seg selv så klar i mammas mage :p Men synes nesten det var litt ekkelt også, det var som et bilde tatt på utsiden..
Ja, den har stor plass enda og kan turne på akkurat sånn de vil :) var helt rart å se på.. ene øyeblikket var det som den sto inni der med hodet opp og beina ned og sekundet etter var den opp ned og sidelengs :p
Så herlig! Hvor langt var du da? Min brukte livmoren som trampoline :D Da var jeg vel 11+2.
 
Så spennende, hvor skal du? Jeg har vært hos Karin på Fem Jordmødre i dag :) kjempeflink dame, og utrolig koselig :)

Skal på samme sted som deg :)
Hvor langt på vei er du? Å fikk du vite kjønn?
 
Back
Topp