14.03 fredag og helg!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror var fort ferdig med å sove litt før kl 6 :-p
Så vi sitter her og ser på film
ImageUploadedByBV Forum1394775967.686103.jpg

T våknet også nå, så vi får ha litt frokost snart.
Mannen er hjemme i dag, er visst ikke i form. Kanskje jeg skal benytte meg av det og dra på trening når Lillebror sover!
Vi får besøk i helgen, mannens søs kommer, så det blir veldig koselig! :)

Surfer mobilt!

Morn morn!
Så trøtt som jeg er idag har jeg ikke vært siden vi dreiv med den mest intense nattammingen:p Og ennå sov vi til 07.30! Men Hermine fikk et til hosteanfall i natt, holdt på fra 02.30-04.30 og vi måtte sitte med henne oppreist på fanget for at hun skulle få luft og ikke brekke seg :( Idag blir det legetur!!!

Ellers øspøser det ned så tror vi skal ta oss en tur til mommo! Hermine er i skikkelig dårlig humør, så da er det greit å dra på besøk. Regner med hun egentlig bare er trøtt, så hun tar sikkert en ekstra blund idag.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lillebror var fort ferdig med å sove litt før kl 6 :-p
Så vi sitter her og ser på film
Vis vedlegget 53655

T våknet også nå, så vi får ha litt frokost snart.
Mannen er hjemme i dag, er visst ikke i form. Kanskje jeg skal benytte meg av det og dra på trening når Lillebror sover!
Vi får besøk i helgen, mannens søs kommer, så det blir veldig koselig! :)

Surfer mobilt!
Hehe, tar på med tidlig morgen:p

Morn morn!
Så trøtt som jeg er idag har jeg ikke vært siden vi dreiv med den mest intense nattammingen:p Og ennå sov vi til 07.30! Men Hermine fikk et til hosteanfall i natt, holdt på fra 02.30-04.30 og vi måtte sitte med henne oppreist på fanget for at hun skulle få luft og ikke brekke seg :( Idag blir det legetur!!!

Ellers øspøser det ned så tror vi skal ta oss en tur til mommo! Hermine er i skikkelig dårlig humør, så da er det greit å dra på besøk. Regner med hun egentlig bare er trøtt, så hun tar sikkert en ekstra blund idag.

Så kjedelig natt!
Ikke bra med de brekningene altså..
Kanskje det hjelper på humøret hennes om du forteller at Eskil og jeg kommer om 2 uker?!
:D:D:D:D:D

Fru H: tidlig morgen hos dere:P god bedring til mannen, og god treningsøkt for deg, om det blir noe av:) koselig med besøk:D

Marian87: huff stakkars liten:( greit å ta seg en legetur! Får håpe en god blund vil rette på humøret hennes :)

Fru H: tidlig morgen hos dere:P god bedring til mannen, og god treningsøkt for deg, om det blir noe av:) koselig med besøk:D

Marian87: huff stakkars liten:( greit å ta seg en legetur! Får håpe en god blund vil rette på humøret hennes :)
Ja litt før 6 :-p
Så han tar luren sin nå. Var nok ikke uthvilt :-p

Surfer mobilt!

Hello :)

Natten har vært litt vond for min del! Kjempe vondt i ribbeina og har bare klart å ligge på ryggen, noe jeg ikke er så glad i:P men har sovet da, bare våkna hver gang jeg har beveget meg! Hjelper lite at jeg fikk mensen igår å, og kan ikke bruke tampong:P

Sambo tok seg fri idag siden jeg helst ikke skal løfte tungt og at jeg bør ha noen rundt meg det første døgnet:) så da fikk snuppene frokost hjemme sammen med oss :) dem gikk med pappan til bhgen halv 10.. nå skal vi kose oss med kaffe, og ellers skal jeg bare ta livet med ro;)

Idag er Liana-mor 1,5år og Leoh 5 mnd :D så dem begge skal på kontroll til mandag :P

Ja litt før 6 :-p
Så han tar luren sin nå. Var nok ikke uthvilt :-p

Surfer mobilt!

Hehe nei han var nok ikke det da;) deilig å sove litt for han da :)

Så kjedelig natt!
Ikke bra med de brekningene altså..
Kanskje det hjelper på humøret hennes om du forteller at Eskil og jeg kommer om 2 uker?!
:D:D:D:D:D
Jaaaa!!! Hun ble veldig glad for å høre at dere kommer på besøk og øver allerede på å si "Ekkil" ;) :D

Sent from my iPhone using BV Forum

For en tullete dag dette ble :p
La Hermine kl 10.30, hun begynte umiddelbart og hoste og fikk ikke sove så 10.45 fant jeg ut at jeg skulle bare gjøre oss klar for lege etc og så kunne vi dra innom Uit før legen. Idet jeg sto påkledd for å dra så sov hun :eek: :p Gikk inn igjen og skulle lage meg en Chai Latte (som jeg har drømt om hele morran) men da satte hun i å hoste og brekke seg igjen :oops: Etter litt fram og tilbake sover hun såder, og jeg laga meg en Karamellespresso som går fort å drikke :p

Hello :)

Natten har vært litt vond for min del! Kjempe vondt i ribbeina og har bare klart å ligge på ryggen, noe jeg ikke er så glad i:P men har sovet da, bare våkna hver gang jeg har beveget meg! Hjelper lite at jeg fikk mensen igår å, og kan ikke bruke tampong:P

Sambo tok seg fri idag siden jeg helst ikke skal løfte tungt og at jeg bør ha noen rundt meg det første døgnet:) så da fikk snuppene frokost hjemme sammen med oss :) dem gikk med pappan til bhgen halv 10.. nå skal vi kose oss med kaffe, og ellers skal jeg bare ta livet med ro;)

Idag er Liana-mor 1,5år og Leoh 5 mnd :D så dem begge skal på kontroll til mandag :P
Huff, god bedring! Det gir seg nok snart ;)
Så rart at du får mensen da :eek: Blir ikke den borte nå?

For en tullete dag dette ble :p
La Hermine kl 10.30, hun begynte umiddelbart og hoste og fikk ikke sove så 10.45 fant jeg ut at jeg skulle bare gjøre oss klar for lege etc og så kunne vi dra innom Uit før legen. Idet jeg sto påkledd for å dra så sov hun :eek: :p Gikk inn igjen og skulle lage meg en Chai Latte (som jeg har drømt om hele morran) men da satte hun i å hoste og brekke seg igjen :oops: Etter litt fram og tilbake sover hun såder, og jeg laga meg en Karamellespresso som går fort å drikke :p

Typisk at de sovner og våkner når det egentlig ikke passer :P

Huff, god bedring! Det gir seg nok snart ;)
Så rart at du får mensen da :eek: Blir ikke den borte nå?

Takk :) det kunne gå 1-2 døgn før gassen forsvinner.. gleder meg! For er bare litt sår ved navlen, og kjenner ikke noe til inngrepet ellers :)

Nei desverre kommer mensen til å komme som normalt:( eggene blir fortsatt produsert og må ut igjen, men de kommer bare ikke fram til livmoren.. så mensen kommer til å komme uansett.. kjedelig :( men som legen sa, så er det jo bra at jeg fikk det nå, for da har vi fått bekreftelse om at jeg ikke har blitt gravid for 2 uker siden ;) fikk det selvfølgelig et par timer før operasjon :P

Vi har kjøpt et hamster idag. Barna er elleville ;)

Mamma har bakt en kake med kanel og sukker oppå,og en appelsinkake med melis. Farlig ;)

Hva gjør dere?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Mamma har bakt en kake med kanel og sukker oppå,og en appelsinkake med melis. Farlig ;)

Hva gjør dere?:)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Høres deilig ut med kake:-) Kan skjønne barna ble glade for hamster ja:D

Hva gjør dere?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Oj så moro :D hehe.. her kommer vi sikkert aldri til å ha sånne dyr, for samboer hater alt som ligner på mus og rotter :P haha..

For noen deilige kaker :D mmmm..

Jeg gjør ikke så mye, sløver og fryser! Er tross alt bare 19 grader her inne:eek::P samboer har reist for å hente Emira og Liana i bhgen ;)

Back
Topp