13uker og rier

MiniMandt

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
I natt fikk jeg rier. Kraftige. Kom meg på sykehuset ganske kjapt og legen tok ul. Baby hadde det bra og livmorhalsen var lukket. Satte meg på riedempende tvert, heldigvis. Jeg var så redd, da jeg har opplevd det samme før i uke 15 og mistet. Riene fortsatte ett par timer etter før dem roet seg og ble borte. Fikk ny ul nå i efta og baby hadde det fortsatt bra og livmorhalsen var uforandret.
Men jeg er fortsatt så redd for at dem skal starte igjen. Noen so. Har opplevd noe lignende og det gikk bra? Trenger litt oppmuntring <3

I natt fikk jeg rier. Kraftige. Kom meg på sykehuset ganske kjapt og legen tok ul. Baby hadde det bra og livmorhalsen var lukket. Satte meg på riedempende tvert, heldigvis. Jeg var så redd, da jeg har opplevd det samme før i uke 15 og mistet. Riene fortsatte ett par timer etter før dem roet seg og ble borte. Fikk ny ul nå i efta og baby hadde det fortsatt bra og livmorhalsen var uforandret.
Men jeg er fortsatt så redd for at dem skal starte igjen. Noen so. Har opplevd noe lignende og det gikk bra? Trenger litt oppmuntring <3
Off, så skremmende! Godt det gikk fint. Fikk du svar sist på hvorfor de starter tidlig?
Kanskje du er en av de få som bør ligge store deler av svangerskapet/ være innlagt ?
Håper du fikk oppfølging sist og nå, så det ikke skjer flere ganger :Heartpink

:Heartred
Huff, så skremmende når du har opplevd det før også. Godt du fikk hjelp raskt :Heartred

Så utrolig skremmende det må ha vært :Heartred Håper inderlig du slipper mer av det! Klem til deg :Heartred

Så utrolig trist! Mange klemmer og varme tanker til deg og dine:Heartred

Jeg mistet dessverre en liten gutt i dag </3
Så veldig trist å høre :arghh:
Nå håper jeg du får skikkelig utredning og oppfølging.
Ei nær veninne av meg har mistet 3 stk i uke 31, 29 og 25. Hun fikk en velskapt gutt i fjor vinter :Heartred

Dette ble litt av en Berg og dalbane ja. Fra å tro man hadde sa i uke 7 til å se levende baby i uke 11 for så å miste "igjen" nå i uke 13. </3 :(
Har hjerteformet livmor hvor ene delen ikke vil vokse noe særlig osv. Så jeg har risikosvangerskap hver gang. Har heldigvis 3 friske men nå var håpet stort på nr 4 <3

Dette ble litt av en Berg og dalbane ja. Fra å tro man hadde sa i uke 7 til å se levende baby i uke 11 for så å miste "igjen" nå i uke 13. </3 :(
Har hjerteformet livmor hvor ene delen ikke vil vokse noe særlig osv. Så jeg har risikosvangerskap hver gang. Har heldigvis 3 friske men nå var håpet stort på nr 4 <3

Føler med deg, huff så trist :sorry: Sender deg en klem :Heartred

Ånei! Så trist å høre :Heartbigred Mange klemmer sendes din vei!

Jeg så ikke dette før nå :Heartred Kondolerer så masse :sorry: Forferdelig :Heartred

Back
Topp