..

VET du at han ville ha kostyme på seg da? Kanskje han hadde i sekken?
Kanskje han ikke hadde lyst at det skulle være karneval???

Bare tenker litt her...

ORIGINAL: Selveste Kråka

VET du at han ville ha kostyme på seg da? Kanskje han hadde i sekken?
Kanskje han ikke hadde lyst at det skulle være karneval???

Bare tenker litt her...

utifra reaksjonen h*s når det kom flere å flere unger med kostymer så virket det på meg som h*n hadde veldig lyst..... Han bruker ikke å være så sint å fra seg som h*n var idag..

Hvis han er en utagerende unge, så går jeg ut fra at han har sterk vilje, og han kan jo f.eks være HELT imot utkledning f.eks.
Unger reagerer forskjellig på forskjellige ting, men jeg tenker her at han nok ikke ville delta på karneval, og kanskje ikke ville at de andre skulle kle seg ut heller...

Hvis ikke, så syns jeg synd i han, dersom han gjerne ville kle seg ut, men ikke har fått noe kostyme.
Som personal i bhg tror jeg at jeg ville ha snakket med gutten, og laget et kostyme til ham der og da, f.eks ansiktsmaling, lagd indianerfjærkrone eller noe annet lett.

[&o]Det er karneval hos minsten i dag,og der var den samme ungen som i fjor uten kostyme... H#n satt i gangen og smågråt - ville være "noe" h#n også.
Det skjærer meg i hjertet!! Men vi fikk ordnet det! Jeg hadde med meg teatersminke,for min spiderman måtte jo ha rødt ansikt med nett(det er forbudt med masker).
Og med noen klær fra utkledningskisten,og teatersminke så var det heldigvis en glad unge til i barnehagen[;)].

Men jeg måtte LE når jeg så styreren i barnehagen! Hun hadde rød kongekappe med "hermelinskant",krone og septer[:D].

Det kan jo også hende at dette var en reaksjon på uforutsigbarhet i h*ns hverdag.
Ofte så reagerer atferdsbarn kraftig på sånne dager som ikke er vanlige i hverdagen. De føler seg utilpass, og usikre på situasjon og rutiner.
Dette er bare tanker fra meg, siden jeg ikke aner noe om barnet.
Tror jeg hadde følt og tenkt mere over det om det hadde vært ett av de andre barna som ikke hadde kostyme.
For som du sier så er dette et barn med ett støtteaparat rundt seg, som jeg forstår det, så vil tro bhg har full kontroll over situasjonen.[:)]

Back
Topp