Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: baby_doll
greit å få ordnet den i hans navn sånn at det blir hans ansvar.vet ikke hva du kan gjør ellers i mellomtiden:s
ORIGINAL: Elsker Brus
Jeg hadde hentet bilen tvert. Enten får han kjøpe den av deg, eller så kan du selge den hvis du ikke trenger den. X-en din er en voksen mann, han burde klare å skaffe seg sin egen bil, og rydde opp i betalingsanmerkningene sine. De er faktisk ikke urimelige hvis man tar kontakt med de, og betaler ned den gjelden som har gitt han de anmerkningene.
Det krever en innsats, men man får fjernet anmerkningene fortere enn 3 år hvis man vil.
Jeg hadde en runde med det ifjor,fikk en anmerkning som var litt ufortjent. Etter at gjelden var betalt og anmerkningen var slettet hos det aktuelle selskapet, ringte jeg til de forskjellige kreditt-selskapene hvor de hadde registrert anmerkningen, og de slettet den så fort de fikk bekreftelsen fra det selskapet jeg opprinnelig hadde fått det hos. Ikke vært problemer for meg verken før eller etter det. Og har ingen anmerkninger på meg.
Hent bilen, ToSmå! Jeg synes ikke han skal kunne kjøre den på deg, og da låne den bort. Jeg vet ikke hvem det er som har betalt for bilen? Er det deg eller han? Er det du, skal han kjøpe den av deg, eller du kan selge den. Er det han, får han betale omregistreringsavgiften og sette bilen over på seg. Så får han avskilte den så lenge til han får forsikringene i orden. Du skal jo ikke lide pga det.
Stoooor klem fra en provosert Veronica [;)]