...

ToSmå2010

Forumet er livet
...

greit å få ordnet den i hans navn sånn at det blir hans ansvar.vet ikke hva du kan gjør ellers i mellomtiden:s

ORIGINAL: baby_doll

greit å få ordnet den i hans navn sånn at det blir hans ansvar.vet ikke hva du kan gjør ellers i mellomtiden:s

Ja, men jeg gidder ikke å betale hans gjeld for å få ordna det.. Så jeg får liksom ikke gjort så mye med det før han har fått det i orden..

Men er vel ingen som kan tvinge deg til å ha en bil og en forsikring stående i ditt navn da..
Jeg hadde sagt at han fikk komme å sette bilen hjemme hos deg. Evnt selge bilen og betale gjelden sin og ordne opp for seg. Makan til snylter oppførsel da!! Blir så irritert på sånne dustemannfolk som tror at dama/exen skal ordne opp i dritten sin! Urimelig?? Nei det syns jeg overhodet ikke du er! ;)

Skjønner at du ikkje godtar det.. Hadde eg heller aldri gjort! Det er tross alt du som blir ramma om det skjer noko med bilen... Kva med å selge bilen, også kan han ordne det sjølv? eller, det er kanskje dumt i forhold til ungane...?

Ja det jeg har sagt nå er at om det skjer en gang til så henter jeg bilen..[:-]

ang forsikkringa er det jo bare å si den opp?

den er jo din så da gjørdu som du vil med den!

Jeg hadde ikke godtatt det! :s Om han ikke ordner opp i sine egne problemer og ordner forsikring selv, så hadde jeg sagt opp forsikringa og levert inn skiltene. Så får heller nydama hjelpe til med og ordne ny forsikring siden hun også bruker bila.

Men hvem eier bila, altså hvem har betalt den? Ser den står på deg, men er det du som betalte den?

Såklart kan jeg si opp forsikringa osv.. Men så får jeg meg ikke til å være så "slem"[X(]
Det vel i grunn vi som eide den.. Vi kjøpte den sammen av broren hans.. Å siden den ble kjøpt av hans bror så mener han at det er hans bil da.. [8|]

Hvis du også spyttet inn noen kroner så er det jo bare rimelig at han skal betale deg ut av det synes jeg!

Jeg hadde hentet bilen tvert. Enten får han kjøpe den av deg, eller så kan du selge den hvis du ikke trenger den. X-en din er en voksen mann, han burde klare å skaffe seg sin egen bil, og rydde opp i betalingsanmerkningene sine. De er faktisk ikke urimelige hvis man tar kontakt med de, og betaler ned den gjelden som har gitt han de anmerkningene.
Det krever en innsats, men man får fjernet anmerkningene fortere enn 3 år hvis man vil.

Jeg hadde en runde med det ifjor,fikk en anmerkning som var litt ufortjent. Etter at gjelden var betalt og anmerkningen var slettet hos det aktuelle selskapet, ringte jeg til de forskjellige kreditt-selskapene hvor de hadde registrert anmerkningen, og de slettet den så fort de fikk bekreftelsen fra det selskapet jeg opprinnelig hadde fått det hos. Ikke vært problemer for meg verken før eller etter det. Og har ingen anmerkninger på meg.

Hent bilen, ToSmå! Jeg synes ikke han skal kunne kjøre den på deg, og da låne den bort. Jeg vet ikke hvem det er som har betalt for bilen? Er det deg eller han? Er det du, skal han kjøpe den av deg, eller du kan selge den. Er det han, får han betale omregistreringsavgiften og sette bilen over på seg. Så får han avskilte den så lenge til han får forsikringene i orden. Du skal jo ikke lide pga det.

Stoooor klem fra en provosert Veronica [;)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Jeg hadde hentet bilen tvert. Enten får han kjøpe den av deg, eller så kan du selge den hvis du ikke trenger den. X-en din er en voksen mann, han burde klare å skaffe seg sin egen bil, og rydde opp i betalingsanmerkningene sine. De er faktisk ikke urimelige hvis man tar kontakt med de, og betaler ned den gjelden som har gitt han de anmerkningene.
Det krever en innsats, men man får fjernet anmerkningene fortere enn 3 år hvis man vil.

Jeg hadde en runde med det ifjor,fikk en anmerkning som var litt ufortjent. Etter at gjelden var betalt og anmerkningen var slettet hos det aktuelle selskapet, ringte jeg til de forskjellige kreditt-selskapene hvor de hadde registrert anmerkningen, og de slettet den så fort de fikk bekreftelsen fra det selskapet jeg opprinnelig hadde fått det hos. Ikke vært problemer for meg verken før eller etter det. Og har ingen anmerkninger på meg.

Hent bilen, ToSmå! Jeg synes ikke han skal kunne kjøre den på deg, og da låne den bort. Jeg vet ikke hvem det er som har betalt for bilen? Er det deg eller han? Er det du, skal han kjøpe den av deg, eller du kan selge den. Er det han, får han betale omregistreringsavgiften og sette bilen over på seg. Så får han avskilte den så lenge til han får forsikringene i orden. Du skal jo ikke lide pga det.

Stoooor klem fra en provosert Veronica [;)]

Signerer provoserte veronica[:)]

Back
Topp