..

Nibbe

Glad i forumet
fjerna det..[:)]

Litt kan diagnoser være "en unnskyldning", men DRAPSTRUSSLER og rett og slett terrorisering burde aldri bli tolerert på noen som helst måte. Får helt vondt av datteren din, så hold henne hjemme og ring læreren. Det har sikkert et sterkere budskap til læreren når du faktisk ikke sender datteren din på skolen fordi hun er livredd! Og ikke gi deg før dette blir tatt tak i. Er lovfestet at alle skal ha et trivelig læringsmiljø etc.

Husker vi også hadde en "litt spesiell" person på ungdomsskolen som gjentatte ganger fysisk gikk til angrep på en klassevenninne og hylte om at han skulle voldta henne. Dette var tydeligvis hans måte å fortelle noen at han likte dem på var forklaringen vi fikk og at sånn "er det bare". [>:]  Kan de ikke oppføre seg blant andre, så må andre tiltak settes i gang til de kan det.

Eg sendte henne på skolen, ho hadde lysst å gå selv[:)] har ringt læreren å snakket med henne. De skulle følge nøye med å flytte litt på plasser og slik., å ta kontakt etter hvert. Eg sa at dersom dette ikke blir bedre om kort tid, så må di finne på noe annet å gjøre, Datter min skal ikke måtte ha det sånn på skolen

ORIGINAL: Nibbe

Eg sendte henne på skolen, ho hadde lysst å gå selv[:)] har ringt læreren å snakket med henne. De skulle følge nøye med å flytte litt på plasser og slik., å ta kontakt etter hvert. Eg sa at dersom dette ikke blir bedre om kort tid, så må di finne på noe annet å gjøre, Datter min skal ikke måtte ha det sånn på skolen

med tanke på anti-mobbebølgen som går nå, så tror jeg de ikke tørr gjøre noe annet enn å ta tak i det.

*Leste innlegget ditt før du fikk slettet det*

Du må bare stå på og ikke gi deg! Jobber selv på barneskole, så har sett litt av hvert...Er dessverre ofte slik at foreldrene til problembarn nekter å samarbeide...Nå vet ikke jeg om det er sånn her, men det virker sånn...

Håper skolen og læreren tar tak i det, sånn at ikke klassemiljøet blir ødelagt...Er fælt hvis datteren din skal få skolevegring allerede[:(]

Sender deg (og datteren) din en klem

Ja, håper det blir bedre fort [:)] Takk for svar [:)]

Back
Topp