=(=(=(

Lamiah

Flørter med forumet
Gikk akkurat opp for meg hvor STOR jeg har blitt.. Jeg har lagt på altfor mye, og min BMI er nå på 33... Er det noen i denne verden som kan hjelpe meg? Selvtilliten traff liksom nettopp bunnen.

Noen som vet om hvor man kan søke hjelp? [:(]

Reit til legen med ein gong! elles er motivasjon og gode støttespelarar alfa omega!:)

Sender deg ein stoor klem!:)

Jeg veier mer enn hva jeg gjorde da jeg var på det meste i graviditeten... Men altså. Jeg skjønner ikke noe, for jeg spiser absolutt ikke mye, sånn i forhold til hva jeg pleide. Kanskje litt mer passiv, men jeg spiser kanskje halvparten av hva jeg burde. Drikker mye brus, men ikke så mye at jeg bør gå opp i vekt av det.

Og nei, ikke noe galt med stoffskifte, for det om jeg faktisk trodde det. (Tatt blodprøver)

huff:( Eg veit virkelig ikkje kva som er grunnen.. Men det hender med fleire at forbrenninga vert øydelagt av hormona i kroppen i eller etter svangerskap..

Men som eg sa, oppsøk lege. Dei kan ta diverse testar og guide deg på vegen. Legar kan hjelpe deg med kostholdsråd så du likevel får i deg nok mat, og nok næring osv..

Anbefale også lege.

ORIGINAL: sorciere_

Reit til legen med ein gong! elles er motivasjon og gode støttespelarar alfa omega!:)

Sign!! Og sender enda en klem!! :)

Ikke vet jeg...beklager....her gikk også vekta opp og opp, men så sluttet det bare liksom....men jeg har vært veldig kynisk i forhold til hva jeg har spist de siste månedene også......

HÅPER DU FINNER UT AV DET!!!!

VARME KLEMMER KOMMER DIN VEI!!!!

ORIGINAL: Trone

Sign!! Og sender enda en klem!! :)

helt enig!

huff:( Eg veit virkelig ikkje kva som er grunnen.. Men det hender med fleire at forbrenninga vert øydelagt av hormona i kroppen i eller etter svangerskap..

Men som eg sa, oppsøk lege. Dei kan ta diverse testar og guide deg på vegen. Legar kan hjelpe deg med kostholdsråd så du likevel får i deg nok mat, og nok næring osv..

sign

Back
Topp