:/

Hva er det?

[&o]

?? Hva skjer?[8|]

ORIGINAL: babymagen90

?? Hva skjer?[8|]

ORIGINAL: babymagen90

?? Hva skjer?[8|]

Ingenting dramatisk.
Sorry. Skulle spart på kruttet.

Jeg spyr bare for 6. gang i dag- for ørtende dag på rad. Jeg har vondt i magen og fryser, og gubben finnes ikke omsorgsfull what so ever. Er bare oppgitt. Noe jeg forstår, for jeg er også det, men fader.. jeg er hos legen ukentlig for tiden, og jeg håpet dette bare skulle gå over av seg selv.. føler meg hypokonder som er der så ofte. Vil bare ha litt "næmmen, nå igjen vennen? Stakkar lille du!"

Siden midten av januar, så har jeg vært sengeliggende-syk 19 dager[&:] Og jeg legger meg ikke ned med en gang heller.
Antall sykedager det siste halvåret er enormt[&o]

Jeg får _alt_ og når det er så ille at jeg må ha medisin, så reagerer jeg jaggu på de også. Tror det er det jeg gjør nå.. Reagerer på antibiotikaen. Selv om jeg har sluttet på den for noen dager siden.

Hører jeg tassen si: "mamma syyyk?" en gang til, knekker jeg sammen. Det er som om det er det han kommer til å huske av meg. At jeg ligger i senga.
(jeje, drama).

Møkkaføkk.

Sender deg en god klem, og så må du ha masse god bedring ! Håper formen kommer seg ganske kjapt !

ORIGINAL: MsMoHo

Sender deg en god klem, og så må du ha masse god bedring ! Håper formen kommer seg ganske kjapt !

Takk!
Jeg elsker deg! (siden min kjære samboer misslyktes totalt i omsorg og kjærlighet nå[:D])

ORIGINAL: Renate Røverdatter

God bedring snuppa.

Har du forresten vært hos legen? Var det du som fikk melding om at du skulle få svar på noen prøver? Har tenkt så på deg.

Åh, kjære!
Tusen takk[:)][:)]
De prøvene var "bare" for ryggen, og de viste endel prolapser. Men det er jo ikke noe å gjøre med.
Men pga prolapsene, klarer jeg bare å spy og hoste liggende. Noe annet er faktisk totalt umulig uten å miste evnen til å gå, merket jeg.

Herregud så optimistisk jeg er. Virkelig en solstråle.
Sorry. One of those days.

ORIGINAL: Gollemor

God bedring snuppa.

Har du forresten vært hos legen? Var det du som fikk melding om at du skulle få svar på noen prøver? Har tenkt så på deg.

Åh, kjære!
Tusen takk[:)][:)]
De prøvene var "bare" for ryggen, og de viste endel prolapser. Men det er jo ikke noe å gjøre med.
Men pga prolapsene, klarer jeg bare å spy og hoste liggende. Noe annet er faktisk totalt umulig uten å miste evnen til å gå, merket jeg.

Herregud så optimistisk jeg er. Virkelig en solstråle.
Sorry. One of those days.

Prolapser ja..kjenner til alt når det gjelder det.
Masse god bedring. De vil ikke operere deg da? De vil antagelig det med meg, men ikke før babyen har poppet ut[:)]

Jo, egentlig vil de, siden jeg tidvis mister følelsen i beina, og fordi ryggen har begynt å påvirke andre ting. MEN min mor ble operert, og alt forkalket(?) seg etter det, og det mente de kunne skje med meg også.. Skal inn på sykehuset for utredning om.. en evighet[8D]

ORIGINAL: Darthe

Her kommer enda en stor dose med god bedring-ønsker!!

Å spy er bare så grusomt at det er lov til å synes synd på seg selv! Synes synd på deg jeg også!

GO BEDRING!!!!!

TAKK!!!![:)][:)][:)][:)][:)]
Snilt av deg!

ORIGINAL: Darthe

Her kommer enda en stor dose med god bedring-ønsker!!

Å spy er bare så grusomt at det er lov til å synes synd på seg selv! Synes synd på deg jeg også!

GO BEDRING!!!!!

Masse masse god bedring!! Har nettopp vært gjennom en ride selv, det er skikkelig utrivelig! Håper du blir frisk snart snart!

Back
Topp