:)

Natepia

Glad i forumet
Da var denne dagen også snart over,idag har Maya hatt sin første dag i barnehagen,det gikk kjempe flott,hun ble litt lei på slutten så da ringte barnehagen meg.
Må innrømme at det var litt tungt og bare dra fra henne! :/

Ellers idag har vi bare leket og baket muffins,siden det blir bursdagsfeiring her på Lørdag!

Kjenner jeg er ekstremt sliten for tiden å følsom,skal ingenting til for at jeg begynner å grine.
I går kveld la jeg meg kl 20.30,jeg kjenner allerede på kroppen at det har vært godt og bare tatt kveld nå og!
Så tror faktisk at det ikke blir så lenge før jeg bare legger meg.
Har vært syke både jeg og Maya,feber og influensa! :/
Så er jeg alene hjemme,så må derfor gjøre alt selv her i huset.

Dere får ha en fin kveld da alle sammen :)

Husk å pust litt inni mellom snuppa! Ikke prøv å rekk over alt på en gang, det er ikke sånn kjempesmart[&:][&o]

Prøv å hvil deg litt før du setter i gang og så tar du deg noen pauser mellom slagene, ok?[:)]

Joda,er ikke så lett bestandig :/
Men skal prøve på det! :)
Takk! :)

vi er på 3 dagen med tilvenning i bhg idag. jeg jobber og sambo har pappaperm så han som styrer og ordner med det.. men har gått kjempefint.. og idag var en stund borte fra henne.. og hu hadde bare kosa seg og hatt det moro[:D] imorgen skal hun prøve en hel dag aleine.. blir spennend! var forretsen karneval idag og.. og othilie kledde seg ut som marihøne.. hihihihi

Så herlig. Du må¨huske å ta vare på deg selv oppi det hele[:)]

Back
Topp